Ik heb al een paar keer iets besteld vanuit China, dit is altijd via luchtvervoer gegaan (DDP).
Nu heb ik ondertussen een andere leverancier gevonden die via zeevervoer de goederen wil opsturen (EXW, FOB, CNF, CIF).
Het gaat uiteraard geen volle container alleen voor mezelf zijn, dat is nog niet aan de orde.
Stel ik neem een CIF zending (lijkt me het meest veiligste?). Dan moet ik vanaf de container in de haven is alle rest nog regelen. Heeft er iemand een goede website/organisatie waar ik teweten kan komen hoeveel het me nog extra gaat kosten voor ik mijn zending in handen heb?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Antony123
Antony123
Goedemiddag,
Ik heb al een paar keer iets besteld vanuit China, dit is altijd via luchtvervoer gegaan (DDP).
Nu heb ik ondertussen een andere leverancier gevonden die via zeevervoer de goederen wil opsturen (EXW, FOB, CNF, CIF).
Het gaat uiteraard geen volle container alleen voor mezelf zijn, dat is nog niet aan de orde.
Stel ik neem een CIF zending (lijkt me het meest veiligste?). Dan moet ik vanaf de container in de haven is alle rest nog regelen. Heeft er iemand een goede website/organisatie waar ik teweten kan komen hoeveel het me nog extra gaat kosten voor ik mijn zending in handen heb?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77467-zeevervoer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen