Eerder deze week heb ik wat details bij de kvk inschrijving gewijzigd, primair het adres, en ook wat andere details bijgewerkt.
En nu krijg ik vandaag al de tweede email van personen die me iets proberen te verkopen, zonder dat ik daar om gevraagd heb, mensen die ik niet ken, en die ik ook niet per ongeluk kan kennen.
De mails laten zien dat ze zich enigszins verdiept hebben in de website maar hebben over het hoofd gezien dat het mailadres dat ze gebruiken niet hoort bij waar ze over schrijven.
Ze mailen aan de ene bedrijfsactiviteit en leuteren over de inhoud van een andere. Deze twee activiteiten hebben geen enkele commerciele koppeling, de enige manier dat ze zo'n fout kunnen maken is of omdat ze me kennen (maar dan hebben ze zo slecht opgelet, dat geloof ik niet, of:
Ze hebben de gegevens van de kvk als basis gebruikt voor een beetje speurwerk.
Als het actueel houden van mijn gegevens betekend dat ik gespamt wordt dan is dat een prima reden om te stoppen met actueel houden, of zelfs minimaliseren...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
svenh
svenh
Ik vind het iets te toevallig.
Eerder deze week heb ik wat details bij de kvk inschrijving gewijzigd, primair het adres, en ook wat andere details bijgewerkt.
En nu krijg ik vandaag al de tweede email van personen die me iets proberen te verkopen, zonder dat ik daar om gevraagd heb, mensen die ik niet ken, en die ik ook niet per ongeluk kan kennen.
De mails laten zien dat ze zich enigszins verdiept hebben in de website maar hebben over het hoofd gezien dat het mailadres dat ze gebruiken niet hoort bij waar ze over schrijven.
Ze mailen aan de ene bedrijfsactiviteit en leuteren over de inhoud van een andere. Deze twee activiteiten hebben geen enkele commerciele koppeling, de enige manier dat ze zo'n fout kunnen maken is of omdat ze me kennen (maar dan hebben ze zo slecht opgelet, dat geloof ik niet, of:
Ze hebben de gegevens van de kvk als basis gebruikt voor een beetje speurwerk.
Als het actueel houden van mijn gegevens betekend dat ik gespamt wordt dan is dat een prima reden om te stoppen met actueel houden, of zelfs minimaliseren...
Multiplex op zijn mooist:
https://pastjekastje.nl Je kastje mooi op maat
https://www.svendingtray.com Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk:
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77535-spam-na-wijziging-kvk-details/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen