Ga naar inhoud

Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar

Geplaatst:

0108daniel

Ik kon geen juiste rubriek vinden om dit te plaatsen, dus plaats ik het even hier.

 

Sinds eind Maart krijg ik veel bestellingen van 1 dezelfde klant.

Echter kan ik de pakketten niet verzenden omdat de klant een foutief adres heeft opgegeven.

De klant heeft een telefoonnummer erbij gezet, maar deze is onbereikbaar.

We hebben inmiddels al zo'n 6 emails gestuurd waarop we geen reactie krijgen.
Ook via mijn privemail een bericht gestuurd, daarop ook geen reactie gekregen.
Voor de zekerheid heb ik ook een SMS berichtje gestuurd waarom we geen reactie terug krijgen.

We hebben deze klant ook proberen op te zoeken op Google met zijn email adres/telefoonnummer en zijn naam.

Bij alles worden er op Google geen resultaten weergegeven.

 

In de tussentijd plaatst deze klant wel elke keer nieuwe bestellingen, meerdere per dag.

Probleem is dus dat we de bestellingen niet kunnen verzenden vanwege het foute adres.

 

Wat kunnen wij nog meer doen als de klant geen reactie terug geeft?
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Featured Replies

Geplaatst:

0108daniel

  • Auteur

Ik heb afgelopen donderdag een product naar de klant verstuurd wat 'waarschijnlijk' zijn adres is.

Heb daarin een A4 papier gedaan om contact met mij op te nemen over zijn adres.

Het pakket staat als 'afgeleverd' maar heb nog geen reactie terug vernomen.

Als ik binnen 2 weken niets retour heb dan verwacht ik dat de klant het heeft ontvangen en zal ik ook de rest verzenden.

 

Ik gebruik woocommerce, daarin zit geen optie om klanten te blokkeren. 

Een gratis plugin is er helaas ook niet. 

aangepast door 0108daniel

Geplaatst:

DaMedia

Afgeleverd wil niet zeggen dat de goede persoon het heeft ontvangen, alleen dat de pakketdienst het ergens heeft afgegeven of achtergelaten. Voordat je de rest stuurt zou ik toch erg voorzichtig zijn.

Geplaatst:

0108daniel

  • Auteur
5 uur geleden, DaMedia zei:

Afgeleverd wil niet zeggen dat de goede persoon het heeft ontvangen, alleen dat de pakketdienst het ergens heeft afgegeven of achtergelaten. Voordat je de rest stuurt zou ik toch erg voorzichtig zijn.

 

Voorzichtig ben ik zeker!
Zolang de koper niet reageert stuur ik de rest nog niet op.

 

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.