Ga naar inhoud
Geplaatst:

Jasper S.

Er is weer een nieuwe variant op fishing e-mails.

Let op niet op klikken, niet gebruiken en niet bang voor zijn, gewoon meteen weggooien!
Het is niet waar, er is voor zover ik weet niet per 1 augustus een nieuwe wet gekomen, die dit zou verplichten. Uiteraard moeten bedrijfsgegevens op facturen wel kloppen, maar alleen op moment van het maken van de factuur en niet meer na afloop:

edit: Het adres klopt ook niet

Geachte heer/mevrouw,

Namens de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) houden wij toezicht op de juistheid van de gegevens in het Handelsregister. Vanaf 1 augustus 2025 zijn wij wettelijk verplicht om jaarlijks de basisinformatie van ingeschreven ondernemingen te controleren.

Op basis van uw inschrijfnummer hebben wij recent uw registratie doorgenomen. Hierbij is gebleken dat bepaalde gegevens mogelijk niet meer actueel zijn.

Wij begrijpen dat het runnen van een onderneming veel tijd en aandacht vraagt, waardoor administratieve taken soms naar de achtergrond verschuiven. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om uw bedrijfsgegevens in het Handelsregister te controleren en waar nodig te actualiseren.

U kunt dit eenvoudig doen via het ondernemersportaal. (link verwijderd)

Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking en vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)

Prinses Beatrixlaan 582
2595 BM Den Haag
Nederland

Deze e-mail is automatisch verzonden naar XXXX.XX, dit is het e-mailadres dat momenteel is geregistreerd in het Handelsregister van de KVK.

aangepast door Jasper S.

Featured Replies

Geplaatst:

Cilla-1992

• Moderator

Lijkt om een scam bericht dat ik een tijdje geleden vanuit de KVK kreeg.

Toen kreeg ik daar ook van hen een mail achteraan met daarin dat het scam was en niet op de link te klikken!

Geplaatst:

Ben Avôt

• Administrators

@Jasper S. Bedankt de waarschuwing, Ik heb er ook bij de RVO melding van gemaakt.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.