kansrijk: duurzaamheid + innovatie

Aanbevolen berichten

26-04-2006

 

KansRijk 2006 verbindt bedrijfsleven met overheden

 

Op woensdag 26 april organiseert SenterNovem voor de tweede maal KansRijk. Hét evenement voor duurzaamheid en innovatie. In het Nieuwegeins Business Center kunnen ondernemers en overheden inspiratie opdoen, advies krijgen, deelnemen aan workshops en contacten leggen.

 

Op de beursvloer presenteert SenterNovem de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en innovatie in de volle breedte. Met demonstraties, praktijkvoorbeelden en uitleg van programma-adviseurs. Het congresprogramma spitst zich toe op vier specifieke thema's: Krachtige Stad, Nederland Innoveert, EnergieKans en MilieuRijk. Creatieve werkvormen zorgen voor optimale informatieoverdracht en interactiviteit.

 

Bezoek de KansRijk website regelmatig. Hier vindt u actuele informatie over KansRijk 2006. U kunt zich hier ook opgeven voor het KansRijk nieuwsbulletin. U ontvangt dan alle info over KansRijk 2006 in uw mailbox.

 

website kansrijk

 

toegang 50 euro

locatie NBC Nieuwegein

Link naar reactie

Opvallend.... tenzij ik het over het hoofd heb gezien. Maar het jaarlijks symposium Kansrijk (dit jaarr op 26 april) wordt niet genoemd hier.

 

Mijn vraag is: zijn er mensen die er naar toe gaan? Zijn er mensen die naar eerdere edities hiervan zijn gegaan? Had je er wat aan? Waarvan afhankelijk?

 

Ik zit wat in dubio. Ik weet dat SenterNovem voor de overheid de taak heeft om fundable innovaties te signaleren en te entameren. Je zou zeggen: belangrijk! Maar waarom ziet de minister van EZ (Brinkhorst) het dan niet als belangrijk om dit symposium jaarlijks te openen? Sterker: ik heb begrepen dat zelfs de komst van de staatssecretaris onzeker is....

 

Als er al zo weinig waarde aan wordt gehecht, vrees ik het ergste voor het primaat dat aan innovatie wordt toegekend. ::)

 

Reacties graag...

Link naar reactie

Opvallend.... tenzij ik het over het hoofd heb gezien. Maar het jaarlijks symposium Kansrijk (dit jaarr op 26 april) wordt niet genoemd hier.

 

 

Ik zit wat in dubio. Ik weet dat SenterNovem voor de overheid de taak heeft om fundable innovaties te signaleren en te entameren. Je zou zeggen: belangrijk! Maar waarom ziet de minister van EZ (Brinkhorst) het dan niet als belangrijk om dit symposium jaarlijks te openen? Sterker: ik heb begrepen dat zelfs de komst van de staatssecretaris onzeker is....

 

Als er al zo weinig waarde aan wordt gehecht, vrees ik het ergste voor het primaat dat aan innovatie wordt toegekend. ::)

 

Reacties graag...

 

Ik heb de onderwerpen even samengevoegd.

Op 15 februari is dit onderwerp in de agenda geplaatst.

 

In Nederland kun je je agenda helemaal volschrijven met zogenaamde innovatieevenementen. Ik ken er maar enkele die dit predikaat echt verdienen.

Link naar reactie

 

 

Als er al zo weinig waarde aan wordt gehecht, vrees ik het ergste voor het primaat dat aan innovatie wordt toegekend. ::)

 

 

De kansrijk had ik niet overgeslagen hoor ;D ... staat keurig op de kalender. Ontopic: er zijn wel meer voorbeelden waarbij de overheid laat zien dat het belang voor het innovatieklimaat niet altijd het belangrijkste is. Ik denk dat SenterNovem meer zou kunnen betekenen voor het innovatieklimaat als ze nog meer zouden samenwerken, en snap ook niet waaromze dat niet doen.

Link naar reactie

 

Ik heb de onderwerpen even samengevoegd.

Op 15 februari is dit onderwerp in de agenda geplaatst.

 

In Nederland kun je je agenda helemaal volschrijven met zogenaamde innovatieevenementen. Ik ken er maar enkele die dit predikaat echt verdienen.

 

Kan deze daaronder geschaard worden? Of is de vraag stellen 'm zelf ontkennend beantwoorden?

 

[edit mod] {quote} {/quote} goedgeplaatst [/edit]

Link naar reactie

Ik ben allang blij dat ze toegang vragen. Kansrijk is niet het slechtste overheidsfeestje. Het zijn die "gratis" evenementen waar ik beroerd van wordt. Die verpesten de hele markt.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Iemand geweest gisteren??... Was het (inderdaad) een onderonsje van beleidsambtenaren en vergelijkbare figuren waar weer met de mond wordt beleden dat er meer aandacht moet komen voor innovatie (gaap) of.... was het de zinnenprikkelende, inspiratievolle, tintelfrisse gathering van creatievelingen die een bijna bijbelse Sturm und Drang aan de dag leggen om de meer remmende dan voorsprong te overwinnen.

 

(tussenin kwalificatie mag ook)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.