Na de goede hulp die ik ontving naar aanleiding mijn eerdere posting over financieringen & Adviseurs zijn er toch nog wat vragen ontstaan.
Vandaag hebben we in detail gesproken met een bekend Rotterdams investeringsduo waar we enkele weken geleden een voorstel aan hebben gedaan.
Het gesprek vandaag was goed. Het plan bleek goed en we hebben een vervolg afspraak gemaakt om de verdeling van de aandelen te bespreken. :D
M.b.t. dit laatste heeft het duo vanmiddag aan mijn partner laten weten dat ze willen gaan voor een bezit van 60% aandelen en als het goed gaat een verschuiving naar 50% hun 50% ons zonder terugkoopregeling over X periode. Uiteraard is dit voorstel onaanvaardbaar maar ik probeer er achter te komen wat hun bedoeling kan zijn met het doen van dit onacceptabele voorstel.
1) of het plan is erg kansrijk en ze willen een groot brok van de koek; ???
2) of het ie totaal niet kansrijk maar willen dat niet met zoveel woorden zeggen;
3) of het is een opening voor onderhandelingen die ergens moeten uitkomen. ???
Graag die ik jullie deskundige hulp, ideeen of opmerkingen tegemoet ;)
(Uiteraard wil ik off the record per mail wel wat meer details verstrekken, als dat help :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gampkani
Gampkani
Na de goede hulp die ik ontving naar aanleiding mijn eerdere posting over financieringen & Adviseurs zijn er toch nog wat vragen ontstaan.
Vandaag hebben we in detail gesproken met een bekend Rotterdams investeringsduo waar we enkele weken geleden een voorstel aan hebben gedaan.
Het gesprek vandaag was goed. Het plan bleek goed en we hebben een vervolg afspraak gemaakt om de verdeling van de aandelen te bespreken. :D
M.b.t. dit laatste heeft het duo vanmiddag aan mijn partner laten weten dat ze willen gaan voor een bezit van 60% aandelen en als het goed gaat een verschuiving naar 50% hun 50% ons zonder terugkoopregeling over X periode. Uiteraard is dit voorstel onaanvaardbaar maar ik probeer er achter te komen wat hun bedoeling kan zijn met het doen van dit onacceptabele voorstel.
1) of het plan is erg kansrijk en ze willen een groot brok van de koek; ???
2) of het ie totaal niet kansrijk maar willen dat niet met zoveel woorden zeggen;
3) of het is een opening voor onderhandelingen die ergens moeten uitkomen. ???
Graag die ik jullie deskundige hulp, ideeen of opmerkingen tegemoet ;)
(Uiteraard wil ik off the record per mail wel wat meer details verstrekken, als dat help :)
-<<<>>>-
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/828-signalen-van-mogelijke-investeerders/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag