• 0

Heb al heel vaak gevraagd of dit verwijdert mocht worden

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat is precies het probleem dat je tegenkomt? Als ik het zo lees heb je alle basis-onderdelen:

-vraag (je hebt al een basis-klant, ga op zoek naar anderen. Let op: je bedrijf moet voor meerdere bedrijven werken anders wordt het belastingtechnisch gezien als een loondienst-verband. Lees hierover meer met de zoekfunctie!)

 

-aanbod (Je hebt de kennis/ervaring om het werk te doen, daarnaast ben je uniek, top!)

 

Wat is je probleem? Je mist een plan: Maak een ondernemingsplan, eventueel op basis van bestaande plannen die je hier op het forum kunt vinden. Je zal vanzelf diverse concrete vragen tegenkomen, met het beantwoorden daarvan kunnen we je goed helpen!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

 

Wordt dat bedrijf in Twello jouw opdrachtgever? Werken zij voor de producent, de groothandel, de detailhandel of voor consumenten direct? En hebben zij jou gesuggereerd zelfstandig verder te werken? Waarom?

 

Om te beginnen: als je slechts één opdrachtgever hebt (dat bedrijf) geldt je waarschijnlijk niet als zelfstandige maar (nog steeds) als werknemer. Praat nog eens met die mannen in Twello.

 

Overweeg dan ook om jezelf te vestigen als zelfstandig breimachine-hersteller. Je kan een nette brief maken en die verzenden naar de gevestigde groot/detailhandel om je bestaan kenbaar te maken. Vergeet de gratis vermelding in de Gouden Gids niet, en praat eens met iemand die je kan helpen aan een eigen plekje op het web. Hoeft geen dure website te zijn, kan ook gewoon ergens een homepage zijn. Google komt binnenkort met een gratis mogelijkheid om webpages te maken. Da's een soort gratis advertentie op internet.

 

Als je meer specifieke vragen hebt, stel ze gerust.

 

Hoeveel breimachines zijn er trouwens in NL, en hoe ontwikkelt de verkoop zich?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je jezelf wel heel goed kunt onderscheiden door bedrijfsmatig en professioneel aan de slag te gaan. Je verhaal komt op me over als een hobby-wereldje waar mensen veel waarde aan de machines hechten. Als jij daar professioneel mee aan de slag gaat heb je best goede kansen zo op het eerste gezicht.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Graag hele topic verwijderen, ik onder vind er hinder van.

Alvast bedankt

 

Ik bedank jullie wel voor de info.

 

 

Ja ik weet dat je dat al heel vaak gevraagd hebt Arnaud.

We hebben je al minstens zo vaak gemeld dat topics verwijderen indruist tegen de forumregels en het auteursrecht schendt van de andere posters in dit topic.

Er is je ook al vaker gemeld dat je zelf de vraag kunt aanpassen zodanig dat het niet meer naar jouw te herleiden is.

 

Deze gaat op slot.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.