Ik ben een jonge student (1e jaars) bedrijfskunde. Ik ben al een beetje vooruit aan het lopen op de zaken en probeer een bedrijf op te zetten. Ik heb al een klein bedrijfje (wat jammer genoeg zo traag is dat het waarschijlijk nooit een vof wordt) dat logo en webdesign verzorgt.
Nu wil ik met 2 goeie vrienden een bedrjif starten. Wij hebben namelijk via iemand als enige licenties op een bepaald product waarvan we weten dat grote bedrijven dit interessant zouden vinden. Maar wij willen eerst starten als we-verkopers.
We hebben hiervoor de technische appartuur al.
Nu wil ik weten, wat moet ik in godsenaam allemaal weten voordat ik met een veilig gevoel naar de KvK kan stappen??? Ik lees allemaal dingen die ik met economie op school heb gehad. Maar er zijn zoveel zaken die door elkaar lopen dat ik eigenlijk de weg een beetje kwijt ben.
Waar begin ik? En welke aspecten van wat moet ik allemaal kennen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
club662
club662
Ik ben een jonge student (1e jaars) bedrijfskunde. Ik ben al een beetje vooruit aan het lopen op de zaken en probeer een bedrijf op te zetten. Ik heb al een klein bedrijfje (wat jammer genoeg zo traag is dat het waarschijlijk nooit een vof wordt) dat logo en webdesign verzorgt.
Nu wil ik met 2 goeie vrienden een bedrjif starten. Wij hebben namelijk via iemand als enige licenties op een bepaald product waarvan we weten dat grote bedrijven dit interessant zouden vinden. Maar wij willen eerst starten als we-verkopers.
We hebben hiervoor de technische appartuur al.
Nu wil ik weten, wat moet ik in godsenaam allemaal weten voordat ik met een veilig gevoel naar de KvK kan stappen??? Ik lees allemaal dingen die ik met economie op school heb gehad. Maar er zijn zoveel zaken die door elkaar lopen dat ik eigenlijk de weg een beetje kwijt ben.
Waar begin ik? En welke aspecten van wat moet ik allemaal kennen?
Alvast bedankt. Benny Cohen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/839-wat-moet-je-allemaal-weten-om-te-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag