RSS-feed van je Higherlevel.nl zoekopdracht

Aanbevolen berichten

Met dank aan Febber van mede-Higherlevellaar Ronald Kleverlaan, kun je je nu via RSS op elke willekeurige zoekterm abonneren. Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden van alle nieuwe topics waarin deze zoekterm gebruikt wordt!

 

Je vindt het RSS-icoontje rechtsboven op de zoekresultatenpagina's. Voeg de link achter het icoontje "Blijf op de hoogte met RSS van deze zoekopdracht:" toe aan je RSS-reader, en je mist niets meer. Of het nu je bedrijfsnaam is, je eigen of andermans forumnaam, of een interessante term.

Link naar reactie

Klinkt als een heel mooie feature, maar ik heb er wel wat problemen mee.

 

De eerste zoekopdracht ging prima, (zoekwoord google) maar de 2e (adwords) krijg ik geen resultatenpagina als ik op het RSS logo klik. (ik krijg dus wel zoekresutaten op HL dat is geen probleem) Ik krijg een 404 melding:

 

http://feeds.febber.com/31/CF_959_511fc8cb2a887c782d008874731c3085_higherlevel_forum_2.0.xml

 

Verder mis ik nog een voorbeeld pane in mn lezer (Feedreader)

 

Nogmaals, een heel mooi idee, maar ik zou graag nog wat zoekwoorden toevoegen...

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

OkiDoki,

 

Als ik je link volg dan zie ik "Yahoo" als zoekopdracht. Bij mij werkt de link gewoon. Kun je het testen?

 

Wat bedoel je met je tweede opmerking? Wat zou je in je voorbeeld willen zien?

 

Als je verder nog ideeen/tips hebt dan hoor ik het graag, dan voegen we het toe,

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Dag Ronald,

 

Yahoo! Kan kloppen. Opvallend is dat als ik dat nu intyp het bij mij ook werkt en ik heb hem nu toegevoegd aan mijn reader. Vervolgens wilde ik nog een derde zoekopdracht doen, en dan krijg ik hetzelfde probleem (404 pagina). Het lijkt wel alsof ik per sessie maar één zoekwoord achter elkaar kan toevoegen... Vervolgens dacht ik slim te zijn en dan een nieuwe zoekopdracht in een andere browser (Firefox) te doen, maar ook dan kreeg ik weer een 404 als ik op het RSS logo klik na de zoekopdracht...

 

In het voorbeeld bedoel ik wat ik zou willen zien in het leesvenster van mijn reader. Van vrijwel alle feeds zie ik in het leesvenster de eerste regels van een nieuw bericht en dan kan ik op 'read on' klikken om het hele bericht te 'openen'. Bij mijn HL feeds krijg ik geen eerste regels in mijn voorbeeldvenster.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

De afgelopen tijd zijn er twee problemen aan het licht gekomen. Een ervan had te maken met een vreemd item met de naam "pas de zoekopdracht aan". Het bleek dat ik de 'grabbing rules' iets te los had gedefnieerd waardoor dit mogelijk werd. Dit probleem is inmiddels opgelost.

 

De andere deed zich voor bij het opvragen van nieuwe feeds. Deze werden pas na enkele minuten beschikbaar gemaakt, in plaats van direct in de browser getoond. Ook dit is opgelost.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.