Ik ben momenteel bezig met een nieuw horeca concept op de markt te brengen. Ben hierzelf al een hele tijd mee bezig om dit te verwezelijken.
Uiteindelijk heb ik ook al een investeerder gevonden, die al meer ervaring heeft met het opzetten van bedrijven, echter niet in deze branche.
Na een aantal brainstormsessies om de verschillende manieren om het concept op de markt te brengen is er iets nieuws naar voren geschoven, waar ik graag meer over wilt weten. Vandaar hier de vraag, wellicht dat iemand hier meer over weet.
Weet iemand hoe de regel en wetgeving in elkaar steekt, met het starten van een bedrijf op parkeergelegenheden langs de snelweg?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roelvd
Roelvd
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een nieuw horeca concept op de markt te brengen. Ben hierzelf al een hele tijd mee bezig om dit te verwezelijken.
Uiteindelijk heb ik ook al een investeerder gevonden, die al meer ervaring heeft met het opzetten van bedrijven, echter niet in deze branche.
Na een aantal brainstormsessies om de verschillende manieren om het concept op de markt te brengen is er iets nieuws naar voren geschoven, waar ik graag meer over wilt weten. Vandaar hier de vraag, wellicht dat iemand hier meer over weet.
Weet iemand hoe de regel en wetgeving in elkaar steekt, met het starten van een bedrijf op parkeergelegenheden langs de snelweg?
Alvast hartelijk dank,
Met vriendelijke groet,
Roel
[Edit: titel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8499-regelgeving-voor-horecabedrijf-op-snelwegparkeerplaatsen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag