bedelaars om sponsorgeld

Aanbevolen berichten

Niet-gepersonaliseerde bulkbrieven doe ik bij het oud papier.

 

Eigenlijk heb ik nog nooit een gepersonaliseerde bedelbrief gehad; maar als ik er een zou ontvangen en ik niet geinteresseerd zou zijn, zou ik per mail of post vriendelijk bedanken voor de eer.

Link naar reactie

Helaas hebben wij geen sponsorbudget beschikbaar. Succes met verder zoeken ;)

 

Zo iets denk ik als de brief/mail er fatsoenlijk uitziet....als t inderdaad een bulkmail is wat moet je er dan mee? Als degene die iets vraagt niet even de moeite kan nemen zich te interesseren in jouw bedrijf en aangeven wat hij wil en waarom juist bij jouw, moet jij dan wel moeite doen voor hun? Denk het niet.

 

Link naar reactie

Allen hartelijk dank voor de reacties. Indien u voor de keuze komt om niet te kunnen of willen sponsoren en u wilt toch niet uw potentiele klant niet kwijt dan mag u dergelijke sponsorverzoeken onbeperkt naar mij doorsturen. Zowel u als de bedelaar zijn dan van het gezeur af.

 

Gerrit

Link naar reactie

Allen hartelijk dank voor de reacties. Indien u voor de keuze komt om niet te kunnen of willen sponsoren en u wilt toch niet uw potentiele klant niet kwijt dan mag u dergelijke sponsorverzoeken onbeperkt naar mij doorsturen. Zowel u als de bedelaar zijn dan van het gezeur af.

 

Gerrit

 

 

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in ‘mijn account’ in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar

 

 

>:(

Link naar reactie

Allen hartelijk dank voor de reacties. Indien u voor de keuze komt om niet te kunnen of willen sponsoren en u wilt toch niet uw potentiele klant niet kwijt dan mag u dergelijke sponsorverzoeken onbeperkt naar mij doorsturen. Zowel u als de bedelaar zijn dan van het gezeur af.

 

Gerrit

 

 

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in ‘mijn account’ in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar

 

 

>:(

 

Mijn bedrijfsnaam komt hier niet in voor.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.