Geplaatst: 21 april 200619 j splinterpartij 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Weet iemand of je btw terugvraagt wanneer je een pand hebt gekocht en 1/3 zakelijk gebruikt en 2/3 prive? Thanx
Geplaatst: 22 april 200619 j Deepak 150 berichten 8 Trofeeën 1 Reputatie ja evenredig, mits je prestatie die je levert ook belast is voor de BTW?
Geplaatst: 22 april 200619 j Gerwin 23 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie ik dacht dat door een recente uitspraak je zelfs 100 % terug kon vragen. http://www.perssupport.anp.nl/Home/Persberichten/Actueel?itemId=67424 Heeft iemand hier ondertussen een update op hoor ik dat zelf ook graag ;)
Geplaatst: 3 mei 200619 j ronaldinho 3.8k berichten 8 Trofeeën 296 Reputatie Ik zit nog steeds te wachten op de (onvermijdelijke?) reparatiewetgeving. Als je hier gebruik van maakt, hou er dan wel rekening mee dat de gevolgen langdurig zijn. Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".
splinterpartij
Weet iemand of je btw terugvraagt wanneer je een pand hebt gekocht en 1/3 zakelijk gebruikt en 2/3 prive?
Thanx