soer Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 soer Newbee 2 0 Wie kan mij helpen aan branchegegevens in de business 2 business evenementen??? Grtz, Soer Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 21 mei 2006 Geplaatst: 21 mei 2006 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Is dat een branche dan? Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 soer Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Geplaatst: 21 mei 2006 soer Newbee 2 0 het valt onder de sector evenementen, maar dat is weer op te splitsen in publiek, commercieel, b2b, b2c etc Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 22 mei 2006 Geplaatst: 22 mei 2006 djluc Retired Mod 4,6k 118 Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Als jij hier specifiek naar op zoek bent zal je vast al wel iets gevonden hebben? Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 Robbert van den Bosch Geplaatst: 22 mei 2006 Geplaatst: 22 mei 2006 Robbert van den Bosch Junior 10 0 Vraag en ik antwoord. Jarenlange ervaring heeft me veel kennis opgeleverd. Groeten, Robbert www.univent.nl | www.bigsky.nl Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 22 mei 2006 Geplaatst: 22 mei 2006 TwaBla Legend 22,3k 5 1354 Vaag gedoe. Dit topic gaat toe. Heb je een concrete vraag, dan ben je altijd welkom. Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
soer
soer
Wie kan mij helpen aan branchegegevens in de business 2 business evenementen???
Grtz,
Soer
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag