Sorry als ik dit niet op de goede plek heb geplaatst.
Ik tref zojuist een mail aan waarmee een geschreven artikel op een internet site(waar ik nog nooit van gehoord had) aan me gemeld word. Tuurlijk is het heel vriendelijk dat wanneer je over een bedrijf schrijft, je dat artikel eventjes toezend.
Toch vraag ik me af of ik er wel zo blij mee moet zijn eigenlijk ???
In eerste instantie dacht ik te lezen dat het ging om een journalist die eens rond had geneusd en over zowel mijn bedrijfje als dat van mijn "concurenten" een klein meninkje schreef. Zo geweldig positief klonk het niet, dus wist al niet geheel of ik nu als positief of negatief op moest vatten.
Het einde van het verhaal snapte ik niet direct helemaal, dus ik heb nog eens zitten lezen. Mijn hersens deden er eventjes over maar kwamen op een gegeven moment toch tot de conclusie dat het er verdacht veel op begon te lijken dat deze schrijver liet weten, kom fijn naar mijn site, dat is veel beter. (moeten al deze mensen wel net zo puzzelen als ik, maar toch...)
Op dit moment denk ik dus, zeg zo geinig vind ik dat niet. Eventjes eerst mijn bedrijf en die van mijn "concurenten" iets wat negatief over laten komen en dan reclame maken voor jezelf.
Ergens neem ik aan dat dat wel mag, maar ergens anders denk ik, kan dat zomaar?
Wat denk ik hiervan? Wat denken mijn "concurenten" hiervan? Wat doe je ermee?
(hopelijk is het niet te warrig geschreven)
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Sorry als ik dit niet op de goede plek heb geplaatst.
Ik tref zojuist een mail aan waarmee een geschreven artikel op een internet site(waar ik nog nooit van gehoord had) aan me gemeld word. Tuurlijk is het heel vriendelijk dat wanneer je over een bedrijf schrijft, je dat artikel eventjes toezend.
Toch vraag ik me af of ik er wel zo blij mee moet zijn eigenlijk ???
In eerste instantie dacht ik te lezen dat het ging om een journalist die eens rond had geneusd en over zowel mijn bedrijfje als dat van mijn "concurenten" een klein meninkje schreef. Zo geweldig positief klonk het niet, dus wist al niet geheel of ik nu als positief of negatief op moest vatten.
Het einde van het verhaal snapte ik niet direct helemaal, dus ik heb nog eens zitten lezen. Mijn hersens deden er eventjes over maar kwamen op een gegeven moment toch tot de conclusie dat het er verdacht veel op begon te lijken dat deze schrijver liet weten, kom fijn naar mijn site, dat is veel beter. (moeten al deze mensen wel net zo puzzelen als ik, maar toch...)
Op dit moment denk ik dus, zeg zo geinig vind ik dat niet. Eventjes eerst mijn bedrijf en die van mijn "concurenten" iets wat negatief over laten komen en dan reclame maken voor jezelf.
Ergens neem ik aan dat dat wel mag, maar ergens anders denk ik, kan dat zomaar?
Wat denk ik hiervan? Wat denken mijn "concurenten" hiervan? Wat doe je ermee?
(hopelijk is het niet te warrig geschreven)
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9035-mijn-bedrijf-afkraken-om-zelf-klanten-te-trekken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag