Ga naar inhoud

Mond-tot-mond herleeft in reclamewereld

Geplaatst:

Rikkert Walbeek

Starcom Mediavest, een van 's werelds grootste advertentiebureaus, adviseert haar klanten om radicaal over te stappen op mond-tot-mond-reclame. Alle communicatie-uitingen moeten erop gericht zijn klanten te laten praten over een product of merk van de adverteerder.

 

Leuk artikel! Lees de rest op: http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht.asp?artnr=1208154

Featured Replies

Geplaatst:

Christine

Daar is ook een woord voor, dat mensen worden ingehuurd om in al hun gesprekken zo nu en dan een productnaam te laten vallen. Lijkt me vreselijk.

Indirect (zoals ze in het artikel betogen) zal wel beter zijn, moet je alleen een originele manier vinden om mensen over je product te laten praten.

Geplaatst:

Christine

Ik doe niet aan mond tot mond reclame, maar iedereen heeft het nu wel steeds over wuppies. Zelfs ik@nrc.nl

 

 

 

mond op mond reclame, is dat wat ik denk dat het is?

Geplaatst:

djluc

Is dit nou nieuws? :o

 

Alle marketeers willen dat er over hun campagne gesproken wordt, spannend hoor...

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

R.J. Sloep

Starcom Mediavest, een van 's werelds grootste advertentiebureaus, adviseert haar klanten om radicaal over te stappen op mond-tot-mond-reclame. Alle communicatie-uitingen moeten erop gericht zijn klanten te laten praten over een product of merk van de adverteerder.

 

Leuk artikel! Lees de rest op: http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht.asp?artnr=1208154

 

Oude koek in nieuwe verpakking met foute opdruk, als je het artikel leest dan zie je dat het weinig tot niets met mond-tot-mond reclame te maken heeft.

Mond-tot-mond reclame is niet iets dat je even kan afdwingen maar is afhankelijk van de tevredenheid van de (nieuwe) klanten.

Met name nieuwe klanten die bij de concurrent slechte ervaringen hebben en nu wel tevreden zijn, zullen mond-tot-mond reclame voeren.

Vergelijk het met bekeeren, nieuwe bekeerlingen zijn meestal fanatieker in het uitdragen van hun opvatting dan iemand die ermee opgegroeid is.

Met andere woorden: mond-tot-mond reclame kan je alleen afdwingen als je een meerwaarde biedt.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.