• 0

wat vinden jullie van mijn shop?

hallo goede dag. ik ben reeds een aantal maanden geleden om een webshop op te zetten, dat heet PKS-electrnicashop. PKS staat voor prijs kwaliteit en service, daar is waar onze bedrijf naar streeft. ik zelf wil de shop graag betrouwbaar laten overkomen.

Nu vraag ik jullie mening wat jullie vinden van de webshop, wat is jullie eerste indruk en wat zijn de positieve kanten van de shop en ook natuurlijk wat de negatieve kanten zijn van de shop. ofte wel wat kan er verbeterd worden? ik wil er wel bijzeggen dat de shop nog niet helemaal af is dus een privacystatement zit er nog niet op of een thuiswineklwaarborg ook nog niet maaar die komt over een paar erop, die zet ik dan linksboven. dit is de link waaropm de webshop staat, hij staat onder de naam van de persoon die me shop zit te maken. hij zal later wanneer hij gemaakt zijn onder de link www.pks-electronicashop.nl, maar voor de mensen die de shop willen bekijken en graag een reactie willen achterlaten zijn van harte welkom, de link waaronder de shop nu tijdelijk staat is:

http://h-jansen.com/pks1/

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ehhh, eerlijk zeggen?

13 in een dozijn

oersaai

geen enkele meerwaarde te ontdekken

verkeerde indeling

nog steeds taalfouten

voorwaarden erg bedreigend

 

kortom, 3 x niets

 

Je werkt duidelijk zonder plan. Je bent helemaal gefocussed op je website maar vergeet dat je website een middel is, niet een doel.

 

Zoals ik al eerder heb aangegeven:

1. Ga nou eerst eens voor jezelf bepalen wat je wilt

2. Bedenk dan hoe je dat naar je klanten moet formuleren

3. Ga aan de hand daarvan pas je website ontwerpen.

 

Ik meen dat je er verstandig aan doet om voor punt 1 en 2 hulp in te roepen, gewoon omdat je jezelf voorbij loopt.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

als je de shop nog steeds oersaai vind dat baseer je je mening helemaal nergens op. wantik heb de de aanbiedingen veranderd iniets moois.

 

ik weet heel goed wat ik wil en als je dat niet weet an heb je mijn teksten niet gelezen. dus ik wil je zegge, kraak je noumensen af zodat ze naar jou adviesbureau komen. van alle commentare die ik heb gekregen ben jijde enige die het oersaai vind en de teksten niks vind terwijl de teksten heelprofesioneel overkomen.

 

en ik wilgeen circus webshop dan ga iki wel naar het circus toe omhin raad te vragen ik wil sriues zakzelijk overkomen ik ben er voor de klant en niet voor de winst. wat ik wil is dat de klant vellig bij mij kan onlin eb betsellen en de klant wil geen theater eromheen en voor die klanten is de ze shop. ik wil een shop die ze rust geeft en geen felle kleuren gebruiken. mijn shop i sheel overzichtelijk en van de mensen die dqt niet vin den diemoeten is een keer ophouden met nonsetheorie.

sommige denk gewoon te pschygologisch ren qls je dqqrmee nioet oppqst word je zelf gek. en qdviesburequ sloep ij krijg je echt niet qls klqnt want jij zoekt klanten die je eerst afkraakt en vervolgens hoop je dat ze bij jou komen om q*advies maar neehoor zo werkty het niet een klant moet je verdienen.

Link naar reactie
  • 0

als je de shop nog steeds oersaai vind dat baseer je je mening helemaal nergens op. wantik heb de de aanbiedingen veranderd iniets moois.

Weet je dat wel zeker? Ik vind het ook niet echt spectaculair hoor.

 

Als je geen circus wilt en wel iets rustgevends, moet je geen "lichtkrant" op je site zetten.

In je voorwaarden staat regelmatig "&nbsp", waarschijnlijk wilde je daar nog een ; achter zetten?

 

Dat iPod-menu vind ik ook nog steeds niets, maar goed, misschien is dat persoonlijk. Hetzelfde geldt voor de kleuren.

 

Oh ja, zou je alsjeblieft in ieder geval op 'bekijken" wil drukken voor je klikt op "verzenden" en de typefouten verbeteren? Niet iedereen beheerst het Nederlands even goed en dat geeft niets, maar typefouten kun je best even verbeteren.

 

En ten slotte: ik heb geen adviesbureau dus maak je maar geen zorgen dat dit is om je af te kraken zodat ik je daarna als klant kan krijgen.

Hoewel... ik zit natuurlijk wel in de web-/ICT-business... ;)

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad, ik denk dat de meeste mensen die hier op dit forum iets posten, echt wel een onderbouwde mening hebben! En daarbij, als je een website bouwt speelt er ook een gevoelskwestie mee, dat is een kwestie van de juiste kleuren en het goed plaatsen van de teksten.

 

Als iemand jou zegt dat je site niet het juiste, hallo-ik-wil-wel-wat-kopen-in-jouw-webshop-gevoel, bij hem of haar oproept is de site dus voor verbetering vatbaar!

 

Ik zou zeggen, wees blij dat een paar webdesigners en gewoon "leken" op website gebied hier een mening willen geven.

Link naar reactie
  • 0

Illias,

 

voor wat betreft je site en wat ik daarvan vindt, wil ik mij aansluiten bij alle anderen die al commentaar op jouw site hebben gegeven.

 

hallo,

 

....... binnekort verschin t er ook een logo van tyhuiswinkelwaarborg. .........

 

Ik neem aan dat je ook een lidmaatschap neemt en weet wat de consequenties daarvan zijn (kostentechnisch). Of ben je van plan het logo te voeren, en daarmee een valse indruk te wekken.

 

Dit lees ik namelijk een beetje uit jou posts (ofwel deze indruk wek je op mij)

 

.........., kraak je noumensen af zodat ze naar jou adviesbureau komen. ............

 

....... en qdviesburequ sloep ij krijg je echt niet qls klqnt want jij zoekt klanten die je eerst afkraakt en vervolgens hoop je dat ze bij jou komen om q*advies maar neehoor zo werkty het niet een klant moet je verdienen.

 

Mijn god zeg wat kinderachtig, als iemand inhoudelijk commentaar geeft, doe er iets mee.

 

Ik kom hier nog niet zo lang maar wat ik heb gelezen van Rob is soms wel gezouten, maar altijd fair (in iedergeval wat hij schrijft over jouw site).

 

Jij komt hier toch ook om zieltjes te winnen ???

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0

Ik snap jou niet, je wilt graag feedback over hoe mensen je site vinden...maar krijg je dan feedback van Rob Sloep die je niet aanstaat dan begin je ineens te zeuren. ???

 

Dat jij iets mooi vind wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat anderen het met je eens zijn. Als je hier je vraag om feedback stelt moet je ook bereid zijn om kritiek te incasseren, en niet gelijk in de verdediging te schieten.

 

Tussen heel goed weten wat je wil en een ondernemingsplan hebben ligt nog een wereld van verschil. Heb je al je doelen en hoe je die gaat bereiken op papier staan?

 

En over dat thuiswinkelwaarborg, dat kwam bij mij ook zo over dat je het logo op je site gaat zetten zonder lid te worden. Maar misschien is dat een verkeerde interpretatie van de zin.

 

Groet, Martin

 

 

Link naar reactie
  • 0

nboouy jullie worden bedqnot ophef vinden jullie interesanter dan wanneer het over mij shopgaat. ik zeg war pesoonliojk tegegn rob sloep en iedereen valtme aan. kijk tuurlijk kan je kritiek hebbenmaar de kritiek van rob maakt hij extremeer dan het is een voorbeeld is dat hij hetoersaai vind hij kan ook gewoon zeggen dat het saai is. en jullie vinden het saai oke maat wat voorklueren zouden jullie het liestfs zien daar heb ik jullie niet over gehoord. kom mlet voorbeelden wat zouden jullie aan de tabel hebben veranderd van alles voor de ipod.

 

aub kunne we nu ons discusie en kritiek richten op de shop.

Link naar reactie
  • 0

Illias,

 

3 bladen met tips en je doet er niets mee. Het gaat alleen maar over je site. Maar als jij denkt dat het commentaar niet terecht is en je gaat dat verdedigen door de aanval te kiezen op een persoon (die ook nog eens terechte kritiek uitte), dan weet ik het ook niet meer.

 

Als je zo door blijft gaan blijf je in een rondje praten en kom je nergens. Als dat zo is dan mogen ze van mij het draadje op slot gooien.

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0

Hallo ilias.

 

Als ik jou was, zou ik toch wat aan de kleuren veranderen, ik denk dat als je i.p.v. die 2 soorten blauw, waarvan er 1 niet mooi is ::) (Die van het lettertype in het menu), dat je daar één zelfde soort kleur van moet maken! Ik zou namelijk de kleur nemen die je nu gebruikt hebt voor de menubalkjes die de categorieen aanduiden. Ook je header zou ik in die kleur nemen, je shop ziet er dan al een stuk frisser uit en ik denk dat dat al een hele verbetering zou zijn.

 

Mvg.

 

Boudewijn

 

 

 

je ehbt gelijk vqn de lettertypedie gaat ikookveranderen, maar je bedoelje met2 kleurenblauw de iets lichtereblauw en die anderer blauwdie wartminder licht is heb je het over deze kleuren blauw?.

en kun je aub metvoorbeelden van shops komne die of helmemaal 1 kleurblauw hebben gebruikt of rood helemaal. dan word het voor mij ookiets duidelijker wat je bedoeld. en wil je de kleur lichtblauw nemenofdonker blauw?

 

en nog bedankt voor je snelle reactie

Link naar reactie
  • 0

Illias,

 

3 bladen met tips en je doet er niets mee. Het gaat alleen maar over je site. Maar als jij denkt dat het commentaar niet terecht is en je gaat dat verdedigen door de aanval te kiezen op een persoon (die ook nog eens terechte kritiek uitte), dan weet ik het ook niet meer.

 

Als je zo door blijft gaan blijf je in een rondje praten en kom je nergens. Als dat zo is dan mogen ze van mij het draadje op slot gooien.

 

 

jq je hebt gelijk ik zal het moetyen afleren omtelekens ind e verdeiging te gaan. en ik weet ook dat jullie meshop naar een hoger niveau willen brengen en daarom boij deze bied ik mijn excuses en met name ook aan rob sloep.

 

maar wat voor kleuren zou jij gebruiken voor de shop en ken je kleine webshops die ook compute software en hardware verkopen en die een goede lmayout hebben naar joumening dat zou mij in ieder enorm helpen. wanra losik dingen zie sbnap ikook beter wat je bedoeld.

 

alvast bedankt

Link naar reactie
  • 0

nboouy jullie worden bedqnot

"Nou, jullie worden bedankt?" Klopt dat een beetje?

 

Ik ga proberen je bericht te beantwoorden, maar ik kan alleen maar hopen dat ik alles goed heb begrepen...

 

ik zeg war pesoonliojk tegegn rob sloep en iedereen valtme aan.

We vallen je niet aan, maar we zijn verbaasd over je manier van reageren. Bovendien, wat je op een forum zegt, is niet persoonlijk - een wijze les. ;)

 

kijk tuurlijk kan je kritiek hebbenmaar de kritiek van rob maakt hij extremeer dan het is een voorbeeld is dat hij hetoersaai vind hij kan ook gewoon zeggen dat het saai is.

Maar misschien vindt hij het echt wel oersaai en niet 'gewoon' saai? Je klinkt nog steeds alsof je je niet kan voorstellen dat mensen niet dezelfde mening delen als jij. Omdat jij het mooi vindt, hoeven andere mensen dat niet te vinden.

Ik vind de notebooks van IBM mooi. 90% van de wereldbevolking vindt het oerlelijke dingen. Zijn ze daarom niet mooi? Of wel mooi?

Vanmiddag had ik een gesprek met een Belgische vriend over een presentatrice op de Belgische televisie. Persoonlijk vond ik het een knappe vrouw, maar hij vond haar niks. Een collega van haar vond hij daarentegen "erg schoon" (tja, Belgen... ;)), terwijl ik het maar een eng mens vond eigenlijk...

Begin je een patroon te zien? Niet iedereen houdt van dezelfde dingen. Het kan dus best zijn dat jij die site heel mooi vindt, maar wij niet. Misschien vindt jouw doelgroep de site ook wel heel mooi en zijn wij je doelgroep niet. Dat zou allemaal kunnen. Maar je vraagt nu onze meningen en die krijg je - ook al zijn die anders dan je eigen mening.

 

en jullie vinden het saai oke maat wat voorklueren zouden jullie het liestfs zien daar heb ik jullie niet over gehoord.

Blauw is een makkelijke kleur om mee te werken meestal, maar daarom ook veelgebruikt. Zelf ben ik de laatste hand aan het leggen aan een simpele site, die ik oranje heb gemaakt. Lekker nationalistisch, hoewel ik misschien wat laat ben, zo na het WK.

Misschien moet jij je site pimpelpaars met een goudgeel randje en groene stippen doen? Dat maakt op zich niet zo uit, maar gewoon wat anders dan je nu hebt. Er zijn duizenden combinaties te bedenken. Je hebt minimaal 256 kleuren tot je beschikking... ;)

 

kom mlet voorbeelden wat zouden jullie aan de tabel hebben veranderd van alles voor de ipod.

Ik zou die hele tabel weglaten en die dingen gewoon onder een menu-item zetten (onder het huidige iPod-menu, of een nieuw item iPod-accesoires). Je hebt toch ook geen apart menu voor de andere items?

Link naar reactie
  • 0

[

Blauw is een makkelijke kleur om mee te werken meestal, maar daarom ook veelgebruikt. Zelf ben ik de laatste hand aan het leggen aan een simpele site, die ik oranje heb gemaakt. Lekker nationalistisch, hoewel ik misschien wat laat ben, zo na het WK.

Misschien moet jij je site pimpelpaars met een goudgeel randje en groene stippen doen? Dat maakt op zich niet zo uit, maar gewoon wat anders dan je nu hebt. Er zijn duizenden combinaties te bedenken. Je hebt minimaal 256 kleuren tot je beschikking... ;)

 

 

kun je de url geven van de site die oranje hebt gemaakt, en kun je een paar voorbeelden van kleine shops geven die jij persoonlijkmooi vind kwa layout en die het ook goed doens het gaat om winst. en ik neem qlle kritiek en voorbeeldenheelserieus en gaer zeker wat meedoen.

 

 

Ik zou die hele tabel weglaten en die dingen gewoon onder een menu-item zetten (onder het huidige iPod-menu, of een nieuw item iPod-accesoires). Je hebt toch ook geen apart menu voor de andere items?

 

ja dat ismiscchien wel ene goed ideeomdie tabel weg te halen en et danonde ipodaccessoires te doen.

 

 

alvast bedankt

Link naar reactie
  • 0

Martijn does all the talking.

 

Martijn ik wou precies het zelfde zeggen maar je bent me net voor ;)

 

 

weet jij misschien voorbeelden van kleine shops die een goede layout hebben in de computer hardware en software en die ook succes hebben.

 

alvast bedankt

Link naar reactie
  • 0

Great minds think alike SE ;)

 

Ilias: nee, een URL kan ik je (helaas) nog niet geven. Het domein is nog niet geregistreerd en zoals je waarschijnlijk wel zult begrijpen geef ik de naam liever nog even niet vrij.

 

Nu, een paar kleine shops... En het gaat om winst? Ik dacht dat het om de klant ging, niet om winst. ;)

 

Niet érg klein, wel goed en overzichtelijk:

Salland is ook écht blauw, pcmegastore minder.

Azerty ben ik aardig recent geweest toen ik op locatie was bij een klant en we snel een CPU-koeler voor een Xeon nodig hadden. Klein zaakje, wel leuk. Duidelijke, goedgeschreven teksten. Helder in wat ze willen en wat ze bieden.

Link naar reactie
  • 0

Great minds think alike SE ;)

 

Ik denk dat dat het is :D

 

Ook niet klein maar wel zoals volgens mij webwinkels moeten zijn:

 

www.conrad.nl

www.mycom.nl

 

als ik het goed heb is de door martijn genoemde site van pcmegastore een OS commerce site, dus groot hoeft je niet te zijn.

 

Ik denk dat je je niet teveel blind moet staren op hoe anderen het doen verander je site en vraag het ons nog eens.

 

Itoko.nl heeft dit volgens mij ook gedaan en iedere keer dat iemand een opmerking had paste hij dat meteen aan.

 

succes

 

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0

Op het risico af dat ik weer verkeerd begrepen word, wil ik toch nog een opmerking maken.

 

De situatie zoals ik die momenteel ervaar is dat je je druk loopt te maken over de kleur van een nieuwe auto terwijl je nog niet eens weet welk merk, laat staan welk model je wilt hebben.

 

Met andere woorden: begin bij het begin, zoals ik al eerder opgemerkt heb, want dit leidt niet naar datgene dat je beweert te willen bereiken.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit me helemaal bij Rob aan (als ik zo vrij mag zijn om te tutoyeren ;)), je bent bezig met allerlei details terwijl je volgens mij bezig zou moeten zijn met het grote plaatje.

 

Wie wil je bereiken, en waarom zouden die klanten bij jou kopen. Wat is je USP (Unique Selling Point) oftewel, wat heb jij dat die andere 100.000 shops niet hebben.

 

Wat me stoort is dat je onderhand ons hier je site wilt laten maken, jij bent de ondernemer dus jij bepaalt hoe hij er uit komt te zien. En of dat nou blauw is of pimpelpaars boeit niet zo..

 

Ga nou eerst een na waarom mensen bij jou zouden kopen, anders ga je straks heel erg nat vrees ik!

 

Groet, Martin

Link naar reactie
  • 0

 

 

Sorry Ilias,

 

Ik zie ze vaak, de nieuwe ondernemer achter een "website". Ik doe het ook graag, commentaar leveren op bedrijfsplannen. Gelukkig behoeft men niet veel te investeren in een "webshop".

 

Ik heb er kritisch met persoonlijke belangstelling naar gekeken. Mijn Palm is kapot en ben op zoek naar een nieuwe. Nu is mijn vraag : waarom zou ik bij Uw webshop kopen. Hier zijn mijn redenen om het niet te doen :

 

1. Prijs. Waarom 350 Euro betalen, als ik dezelfde op Amazon voor 279 krijg ?

 

2. Quote "klein bedrijf, persoonlike service". Excuse me ? Een webshop met persoonlike service ?

 

3. Oh, nu zie ik het. Ik mag een 06-mobiel nummer draaien voor de service ? Geweldig, wekt erg veel vertrouwen. Erg persoonlijk ook. Daar geef ik graag vooraf mijn credit card nummer aan.

 

4. Kwaliteit. Ook zo'n bodemloos kreet wat te pas en te onpas door ieder gebruikt wordt. Uw webshop is niets meer dan een outlet als dozenschuiver. Kwaliteit ? U bedoeld "fabrieksgarantie" ?

 

5. De garantie staat vermeld bi het product ? Of ik ben scheel, of ik druk verkeerd, maar ik kan niet zien hoeveel garantie er op de Palm dingen zitten.

 

6. Service. Wat voor service mag ik verwachten ? Dat mijn bestelde Palm geleverd wordt ? Hoelang duurt dit ? Hoe wordt het verzonden ? En als dat ding kapot gaat ? Fabrieksgarantie ? Wat dan ?

 

Zoals hiervoor al meedegedeeld, het gaat niet om de layout van Uw webshop, het gaat om Uw hele business concept. Op deze manier zult U nooit een klant over de streep trekken. Er zijn immers al duizenden shops die precies hetzelfde doen.

 

Succes !

 

Bart.

 

Link naar reactie
  • 0

  • Misschien ook wel zo netjes om erbij te vermelden dat je gebruik maakt van de open source winkel Quick.Cart. Dat vind ik dan duidelijk weer geen non-informatie.
  • Ik vind de drie menuutjes erg verwarrend: gooi dat iPod scherm eruit en schuif het menu daaronder naar boven. Overigens leuk bedacht dat iPod scherm, maar het is gewoon niet praktisch
  • In de lichtkrant: "PKS-shop bezorgt de producten bij u thuis!" Dat mag ik wel hopen, ja ;)
  • Hoe bestel ik een aanbieding? Ik zie een hele lijst aanbiedingen voor mijn neus, maar kan nergens op klikken
  • Ik ben nooit wild van iframes. Waarom de voorwaarden in een apart frame? Laat de pagina gewoon lekker naar beneden doorlopen. Nu heb ik twee verticale scrollbalken (1 van het browserwindow en 1 van het voorwaarden-frame)
  • Contact telefoon kan echt geen 06-nummer zijn hoor. Zet er dan geen nummer neer.
  • Zeg niet dat je "scherpe prijzen" biedt als je dat niet doet. Gooi het over een andere boeg van extra service ofzo. Verzin een SCA!

Ik ben bang dat je ontzettend weinig omzet gaat draaien. Ik vind het leuk dat je iets probeert, maar een webshop is geen doel opzich. Je hebt nauwelijks nagedacht over wat jou uniek maakt en in welke producten je je specialiseert. Het kan gewoon niet dat zo'n klein bedrijfje zoveel producten levert vanuit eigen beheer. Ik als klant snap dus ook wel dat jij een bestelling afwacht, het dan zelf koopt bij een detaillist en daar een paar euro bovenop gooit. Waar zit de meerwaarde dan? Kijk naar jongens als van CoolBlue. Die zijn begonnen met alleen PDA's via internet te verkopen en zijn daarmee uitgegroeid tot een van de grootste zelfstandige internetwinkels van Nederland. Later hebben ze uitgebreid naar camera's (digicamshop.nl) en nog wat andere zut. Maar juist hun focus op enkele producten gaf ze een vliegende start. Je kunt dan al snel kwantumkorting bij leveranciers bedingen...

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor je tips reveller ik heb hier heel veel aan ik ga er hard aan werken en over een paar wekenwil ik mijn plan aan jullie laten zien en hoop dan dat jullie weer gaan oordelen.

 

alavstr bedankt en tot snel

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.