• 0

wat vinden jullie van mijn shop?

hallo goede dag. ik ben reeds een aantal maanden geleden om een webshop op te zetten, dat heet PKS-electrnicashop. PKS staat voor prijs kwaliteit en service, daar is waar onze bedrijf naar streeft. ik zelf wil de shop graag betrouwbaar laten overkomen.

Nu vraag ik jullie mening wat jullie vinden van de webshop, wat is jullie eerste indruk en wat zijn de positieve kanten van de shop en ook natuurlijk wat de negatieve kanten zijn van de shop. ofte wel wat kan er verbeterd worden? ik wil er wel bijzeggen dat de shop nog niet helemaal af is dus een privacystatement zit er nog niet op of een thuiswineklwaarborg ook nog niet maaar die komt over een paar erop, die zet ik dan linksboven. dit is de link waaropm de webshop staat, hij staat onder de naam van de persoon die me shop zit te maken. hij zal later wanneer hij gemaakt zijn onder de link www.pks-electronicashop.nl, maar voor de mensen die de shop willen bekijken en graag een reactie willen achterlaten zijn van harte welkom, de link waaronder de shop nu tijdelijk staat is:

http://h-jansen.com/pks1/

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

een paar opmerkigen alvast:

 

- tekstbanners die vermelden deze site is het best te bekijken op een resolutie van..... is non informatie. Ik ga niet mijn beelschermresolutie aanpassen om een webshop (beter) te bekijken.

- nergens staan wat de verzendkosten zijn, pas bij plaatsen orders vind ik dat deze gratis zijn. Consumenten zijn kritisch. Wanneer iets niet duidelijk is dan zijn ze al naar de volgende shop.

- ik kan nergens artikelen uit mijn winkelwagen verwijderen(ook artikel hoeveelheid nul en update werkt niet)

 

Ziet er allemaal wel voldoende professioneel uit, maar daarmee ben je er dus nog niet.

 

Succes en vele verkopen gewenst

 

Rob

Link naar reactie
  • 0

als je goed heb kunnen lezen vermelde ik dat de shop nog neit helemaal klaar is en inderdaad de beeldschermresolutie is non informatie maar verdwijnt ook weer snel van de beeldscherm.

 

de verzendkosten zijn niet gratis als je goed gekeken het moet je een tarief keizen en er was maar 1 keuze en dat was van 10 euro, die moet je slecteren anders kun je niet verder met betalen.

 

het derde punt wat je beschreef van dat je de artikelen niet kunt verwijderen en dat de update niet werkt, dat heb je goed gezien bedankt dat je dat opmerkte en ga er gelijk werk van maken.

 

Ik zelf wil er een logo op doen van thuiswinkelwaarborg, denk je dat het meer bezoekers zou trekken en dat er van die bezoekers ook daadwerkelijk tot de koop gaat want daar gaat het om. Zou jij bij mij eerder aankopen als ik een logo had, zou jij uberhaupt aankopen bij mij willen doen?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de klanten die mij webshop bezoeken ook tot koop overgaan.

Zijn de afbeeldingen niet te klein op de home pagina?

denk je dat ik met 3d plaatjes betere respons heb.

is het duideloijk wat ik verkoop?

kortom hoe kan ik het beste overtuigen dat de klanten bij mij moeten kopen en niet bij andere concurenten? want zolas je weet zijn er zovele electrnicashops.

 

hoor graag reacties

 

alvast bedankt

Link naar reactie
  • 0

Hoi ilias,

 

Ook ik heb je website even bekeken.

Wat ik nogal een vreemd verschijnsel vind, is dat je eigenlijk drie menu's gebruikt. Als ik het goed begrijp heb je een soort ipod actie menu, een categorie menu en een soort algemeen menu. Toch komt het niet helemaal uit de verf waar ik nu een keuze uit moet maken.

 

Waarom kan je niet het geheel samenvatten in twee menu's maximaal. Maakt het gedeelte al een stuk inzichtelijker.

 

Zoals ik al ergens eerder op dit forum heb aangegeven vind ik de betrouwbaarheidsfactor nog niet erg hoog. Je hebt een Over Ons pagina, maar hier is bijna niets te lezen over het achterliggende bedrijf. Zou daar met het oog op betrouwbaarheid toch maar wat aandacht aan besteden. Daarnaast heb ik persoonlijk altijd wat moeite met een mobiel nummer op een contact pagina, straalt in mijn ogen weinig professionaliteit uit.

 

Dat je op je begin pagina een viertal aanbiedingen geeft vind ik een goede keuze, hoewel ik me afvraag of 2 ook niet voldoende zou zijn. Op deze manier valt namelijk de categorie keuze daaronder volledig weg op mijn resolutie (1024x768) dus waarom zou je dit er neer zetten. Eigenlijk al weer een vierde menu...

 

Ik hoop dat je wat aan mn commentaar hebt.

Link naar reactie
  • 0

ik heb 2 soorten menus 1 van de accesoires van een ipod en de andere van de categorie. derest bestaat uit hoofdpaginas waarondder ook een aktie is, de aanbiedingen die op ed home pagina staan die verwijzen uiteindelijk ( als de shop helemaal klaar is) naar de actie pagina. ikheb gekozen voor de ze gegroepeerd manier zodat klanten in drie kijkjes kunnen zien wat ze nopdig hebben is het de accesoires voor de ipod, willen ze gaan voor actie of tog maar voor de categorie met verschillende soorten producten ook weer netjes verdeeld in subcategoriieen zodat ze er rechtstreeks kunnen gaan wat ze willen kopen en niet minuten lang zitten te klikken en nog niet het product vinden watze zoeken.

 

over de 06-nummer heb je helemaal gelijk dat komt niet betrouwbaar over ik moet daar een 010-nummer voor in deplaats zette.

 

Maar ik vraag me af als je nou alleen via email bereikbaar bent is dat niet genoeg voor de klanten of is telefonisch bereikbaar toch wel nodig als je de vertrouwen van de klant en de shop wilt winnen?

 

 

ik citeer:Dat je op je begin pagina een viertal aanbiedingen geeft vind ik een goede keuze, hoewel ik me afvraag of 2 ook niet voldoende zou zijn. Op deze manier valt namelijk de categorie keuze daaronder volledig weg op mijn resolutie (1024x768) dus waarom zou je dit er neer zetten. Eigenlijk al weer een vierde menu...

 

wat vall er weg precies, je zegt de categorie keuze kun je wat duidelijk n preciezerr zijn, heb je over het menu link bij categorie zie je die niet helemaal staan of heb je het over plaatses bij home dat de laatse rij weg valt?

 

bedankt dat hje reageerde en er mogen best meer mensen deelnemen aan dezde discusie?/

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien kun je je Ipod menu wat actiematiger inrichten. Maak bijvoorbeeld een opvallende actiebanner waarin je laat weten dat je ook een groot aanbod met ipod accessoires hebt... ik denk dat dit beter werkt dan een niet zo duidelijk textueel menu.

 

Daarnaast kun je ook de vier aanbiedingen op je begin pagina misschien wat actiematiger vormgeven. Zie wehkamp.nl en dan bovenaan, zodat je weet wat ik bedoel. Hier hebben ze ook vier aanbiedingen, maar deze gebruiken een groot gedeelte van de site, door gebruik te maken van een soort hover menu. Absoluut het overwegen waard mijn inziens.

 

Als ik zelf een webshop zou hebben zou ik er altijd telefoongegevens op zetten, dit geeft mijzelf altijd een stukje vertrouwen dat wanneer er snel iets geregeld moet worden ik ook persoonlijk met iemand kan spreken over mijn aankoop.

 

Als laatste punt, je hebt in het midden, in je content een soort blok met allerlei plaatjes, waar je voor een product categorie kunt kiezen. Omdat ik een niet zo hoge resolutie heb, zie ik alleen het bovenste rijtje van dit gedeelte. Misschien moet je overwegen dit te verwijderen of anders belangrijke producten die jij veel denkt te gaan verkopen op de bovenste rij zetten (en dit hoeven natuurlijk niet per definitie de dure producten te zijn)

 

Hopelijk ben ik op deze manier iets duidelijker.

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste gevoel zegt nee .....

 

Ik vind de eerste pagina erg druk ...... teveel items worden genoemd.....ik begrijp dat de site nog niet helemaal af is ..... 4 aanbiedingen van 899 euro is commercieel ook niet echt slim ....

taaltechnisch is er sowieso ook nog veel te winnen ....

 

Wat vindt je eigenlijk zelf van ????

 

Welke dingen zijn echt naar je zin????

 

Hopelijk vindt je de juiste hulp om je shop naar een hoger nivo te tillen ...

 

Veel succes in ieder geval , Ard

Link naar reactie
  • 0

oke over de aanbiedingen de homepagina daar staan te hoge prijzen amar die worden nog verander.

 

over de producten die er staan die vind jij te veel als ik kijk na al die ander webshops hoeveel prodcuten hun hebben en dan nog omoverzichtelijk ook dan vraag ik me af dat mijn shop er nog wel goed staat. ik heb op de home[agina netjes de afbeeldingen gebeeldzodat mensen kunne zein watz e nou zoeken. ik heb 2 soorten 1 menu voor de accesoires rechts boven in tabel en eentje de categorie. als jij op mij site komt weet je toch gelijk dat ik a een electrnicasho ben b je kunt door heel even te kijke alllen naar de homepagina of jouw product wat je zoekt erbij staat.

 

over het taaltechnisch heb je helemaal gelijk, de teksten die er nu staan is tijdelijk daar komt hopelijk binne een paar dage verandering in en dan hoop dat je reageerd en wat je er dan van vind taaltechnisch.

 

maaar wat iknie begrijp is dat je eerste gevoel nee zegt, terwijl er mesne ware die zeide op het eerste gezicht ziet er fris en betrouwbaar uit zo op het eerste gezicht en dan praat ik niet over de teksten. maar over het eerste beeld wat je krijgt. over het algemeen zeker bij die oscommerce programmas is druk druk en nog eens druk en grijs. maar als je mij sho bekijkt dan krijg je er geen oogpijn van en je zit er langer op om dat het een frisse en persoonlijk zie ikniet het drukke wat jij dan weer ziet.

 

ik hoop dat je dat beter uit kunt leggen en hoe zou jij het doen want ik wil een zo breedmogelijk doelgroep bereiken, dat betekent ook meer producten. zodat als een klant komt datie dan weet dat de product waar hij naar op zoek dat hij dat vind.

 

ik hoor graag een reactie van je.

Link naar reactie
  • 0

nobie hje zei van dat ik me shop wat actiematioger kan inrichten maar denk je niet dat dat ten koste gaat van je betrouwbaarheid. denk je dat ik met meer acties dat ik meer klanten zal trekken, tuurlijk vinden mense acties leuk en miss voordelig maar je hebt mensen die er oogpijn voor krijgen en die gewoon iest willen bestelle zonder dat daar zoveel spetter om heen. kortom met meer actie duis een actie webshop. krijg ik dan meer klanten? want ik wil juist serieus zakelijk betrouwbaar overkomen, is dat niet de tijd avn tegenwoordig moet het allemaal met kleur en circus eromheen.

 

hoor graag weer een rectie van je

Link naar reactie
  • 0

Het advies wat ik je wil meegeven, kijk eens in de grotere webwinkels hoe zij dat doen. Een Wehkamp werkt zeer sterk aan haar merk, de consistente uitstraling en vooral het brengen van actuele afwisselende content. Ook maken zij gebruik van diverse technieken om de verkoop te bevorderen.

 

Waarom het wiel opnieuw uitvinden? Ga eens kijken op de webshops die goed lopen, schrijf daar de positieve punten van op en pas dat toe op je eigen site. Ik denk dat de sleutel is om niet te veel aan te bieden, maar meer aandacht te besteden aan de inhoud van je aanbod.

Link naar reactie
  • 0

kijk om te beginnen pks-electronicashop staat voor prijs kwaliteit en service, wij denke dat we het tege de grotere webshops er niet tege op kunne dat we ze verslaan op die drie punten maar wij leggen wel de nadruk op die drie punten en we verbeteren ze telkens ook wij moeten groeien. een van de faacture wat wij d8 is aanbod. dat een klant een ruimere keuze heeft aan producten, maar daar ben jij het kennelijk niet mee eens, maar wat jij dus zegt is dat inhoud de shop zelf succesvoller zsou maken dan het aanbod?

 

en nog even als jekijkt naar www.eynstein.nl deze shop begreep ik van andere en er is ook wat geschreven optweakers, dat deze shop het niet slecht goed maar integedeel, komt bveelal door mond en mopnd reclame maar kun jij mij zegge wat deze shop beter maakt dan de mijne en dan heb ik het met name over de overzichtelijkheid en dekleueren .

 

ik dank u

Link naar reactie
  • 0

ilias,

 

Ondanks dat je je site niet op OS commerce hebt gemaakt vind ik de site niet super. Lijkt nog steeds veel op 13 in een dozijn.

 

Daarnaast lijkt het me dat je meer een Apple shop hebt dan een electronica shop?? ben je niet duidelijk in. Sommige accessoires lijken wel weer voor de PC of ben je niet heel duidelijk in.

 

Als je alleen apple producten verkoopt dan zou ik dat gebruiken om aandacht te trekken. Krijg je mischien minder kijkers en meer gegadigden?

 

succes

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je eerst eens je taalgebruik, je opmaak en je betaalmethoden dient aan te pakken.

De website komt bij mij nogal sjofel over.

Eerder als cash and carry dan als speciaalzaak.

PKS; Prijs zo laag mogelijk? Logisch, je zal wel moeten.

Kwaliteit; waar moet dat uit blijken? Je vertelt je meerwaarde niet.

Service; wat is de service van snelle levering? Dat doet iedere webwinkel.

 

Met andere woorden: het komt over als loze beloften en met die opmaak die je hanteert krijg ik als klant het idee dat ik beslist niet vooruit moet betalen want de site wekt de indruk dat ie er volgende week niet meer zou kunnen zijn.

 

Veel werk aan de winkel dus, het lijkt op een bedrijfje dat op zondagmiddag aan de keukentafel bedacht is door een paar jongens zonder planmatige aanpak. Dus zet eerst eens zowel voor jezelf als ook voor anderen op papier wat je wilt en werk van daaruit verder.

 

Succes.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

Ik vind hem saai... En de zwarte achtergrondrandjes bij images die iets lager zijn vind ik gewoon lelijk.

 

Verder lijkt het erop dat je de hele tijd in de verdediging gaat als er iemand (opbouwende) kritiek geeft. Waarom?

 

Tot slot zou ik even naar de 'n' op je toetsenbord kijken, want die hapert nogal eens... Flauw misschien, maar als je op deze manier je klanten via bv email benaderd gaat ook dat ten koste van je professionele uitstraling.

 

Succes verder!

 

John.

Link naar reactie
  • 0

hallo goededag fijn dat je he bt gereageerd.

 

alleereerst weet ik nuiet over welke n je het hebt diie haoert un je wat duidelijker zijn.

 

kijk dat de website niet spectaculair is begrijp ik wel maar ik wil een websit uitstralen die rustgevend is en gene shop met spektakel, dud die erg op zoek is naar winst dat gevoel wil ik mijn klanten niet geven, van daar. i vind krietiek heel leyuk, daar leer ik ook veel van amar dat neemt niet weg dat ik ook het somsm niet mee eens kan zijn.

 

maar ik zut nu tekijken bij de vier aanbiedingen die ik heb, wil ik tog mischien ene klein beetje spektakel door als je kijkt op www.wehkamp.nl, dan zie je in het midden van de pagina vier aanbiondingen zogenaamd de limboprijzen. met die camarar aanbiendingen vind ej dat een goede zaak? en zo weet je wat beters om klante toe te trekken en heb je voorbeelden van kleine shops die ook goed draaien zou ik dat grag willen weten, alle informatie is welkom

 

alavst vriendelijk bedankt en hoop op meer reacties

Link naar reactie
  • 0

Ofschoon ik geen webdesigner ben wil ik wel een poging wagen.

Te beginnen met je kleurstelling, alles is blauw-grijs, zorg voor meer contrast, bijvoorbeeld op bepaalde plaatsen wat meer rood en geel bijvoorbeeld.

Dan zou je ook je lettertypen wat kunnen aanpassen maak het wat speelser.

Ook je frames zou je misschien beter zonder, of juist wat nadrukkelijker, borders kunnen doen.

Het komt mij wat steriel en fantasieloos over. Vergeet niet dat het je etalage is, als je een bepaald imago wilt kweken is de eerste indruk het belangrijkste. Als je website er niet uitziet alsof daar over nagedacht is zal je imago dat ook nooit worden.

 

Misschien is het zelfs beter om eens goed naar andere webwinkels te kijken en van verschillende winkels het juiste overnemen zodat je daardoor toch weer een eigen gezicht krijgt. Je haalt zelf de Wehkamp site aan, die ziet er wel verzorgt uit maar naar mijn idee te druk. Dus hier kan je wel kijken naar het kleurgebruik maar ik zou niet de opmaak overnemen. Daarnaast is voor wat betreft je teksten nog wel het nodige te verbeteren. Spreek altijd over u en uw, nooit over de klanten, je bent geen lezing aan het houden.

Lees verder eerst even de voorgaande posts door er staan al tips genoeg.

 

Misschien is het zelfs beter om eerst eens voor je zelf in een paar zinnen te omschrijven hoe en wat je wilt bereiken en dan eerst kijken wat daarvoor vereisten zijn.

Op je pagina over ons spreek je bijvoorbeeld jezelf tegen:

Hoge kwaliteit en lage prijzen gaan niet samen, tenzij je een hele grote winkelketen bent.

Probeer voor jezelf dus vast te leggen wat je doelstelling is, hoge omzet op korte termijn of een imago en een stabiele klantenkring opbouwen. Hiervan hangt namelijk alles af.

Wellicht dat je hier ook je investeringen van zal moeten laten afhangen.

 

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

erg bedankt voor je reactie, ik denk dat ik zeker veel wijzer ben geworden. alleen ha dik nog een laatste vraag, zijn de afbeeldingen op de homepage, zijn die naar jouw mening groot genoeg of zeg je van de afbeelding kunnen 1,5 keer of 2 keer zo groot?

 

groeten,

Link naar reactie
  • 0

alle mensnen van higherlevel, ik ben bezig mijn shop echt goed te maken, maar ik heb daarbij wel jullie hulp nodig, dus ik zou zeggen gooi de kritiek eruit van hoe je tegen mijn webwinkel aan kijkt en wat er volgens jullie beter kunnen, ik heb vele goede dingen gehoord, maar nog meer kritiek extras is altijd welkom. het gaat om deze shop

http://h-jansen.com/pks1/

 

alvast bedankt reageer snel aub

Link naar reactie
  • 0

Pas 'm eens aan zet 'm er dan nog eens op en vraag het dan nog eens, anders zal je steeds dezelfde tips horen en kom je niet verder.

 

Even terug komend op je afbeeldingen: je kan ook afbeeldingen van verschillend formaat nemen, juist om het wat aantrekkelijker en duidelijker te maken.

 

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

hallo,

 

mijn shop staat op http://h-jansen.com/pks1/

ik heb gewerkt aan mijn teksten en heb er een nieuwe aanbieding gedaan op de homepage en binnekort verschin t er ook een logo van tyhuiswinkelwaarborg. vindenjullie de site nu wa tverbeterd. en daarnaast nog een paar vragen. mijn verznedkosten nzijn 10 euro tamelijk hoog vinden jullie dat ik die ind eprijs moet hanteren f gewoon zo moet mlate staan en waarom dan?

 

Ik heb er geen kleuren bij gedaan, want wil eerst ervare alsik de shop online zet op mijn url, dan wilik kijke of die kleure wel goed genoeg zijn of niet. maar denken jullie dat de prijs belangrijkker is dan verzendkosten o, deklanten binne te hale . ik kreeg ook de advies om 5 euro erbij rekenen in de prijs en 5 euro te hantere als verzendkosten. Is dat goed en verstandig?

Voor derest hoor ik graag kritiek over de webshop om zo weer de shop t everbeteren, en nog iets ziet de shop er professioneel uit? zo niet wat moet er dan verbeterd worden om het proffesioneel over te laten komen.

 

groeten, en hoop op vele reacties

Link naar reactie
  • 0

Hallo ilias.

 

Als ik jou was, zou ik toch wat aan de kleuren veranderen, ik denk dat als je i.p.v. die 2 soorten blauw, waarvan er 1 niet mooi is ::) (Die van het lettertype in het menu), dat je daar één zelfde soort kleur van moet maken! Ik zou namelijk de kleur nemen die je nu gebruikt hebt voor de menubalkjes die de categorieen aanduiden. Ook je header zou ik in die kleur nemen, je shop ziet er dan al een stuk frisser uit en ik denk dat dat al een hele verbetering zou zijn.

 

Mvg.

 

Boudewijn

Link naar reactie
  • 0

Tja, ik vind 'm nog steeds niet super....

De hele uitstraling van de site vind ik gewoon niets, maar dat kan persoonlijk zijn - kan het niet onderbouwen namelijk.

 

Tien euro verzendkosten is best veel, dat bereikt het volgende effect: "PKS? Ja, die is goed als je gelijk veel bestelt, want de prijzen zijn niet echt hoog , maar het is wel altijd gelijk tien euro verzendkosten."

Ook al zijn mensen dan alsnog goedkoper uit, is dat vaak de gedachte in de praktijk...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 183 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.