Stelling: Direct Mail is nummer 3 als communicatie middel, echter die worden vooral ingezet door grote landelijke bedrijven.
Vraag: wij willen dit medium inzetten voor regionale bedrijven/detaillisten die puur bereik in de regio willen hebben.
Nielsen Media Research en TPG Post hebben onderzoek gedaan naar de brutobestedingen aan direct mail in 2005. Een toelichting op de methode staat in Adforesult nummer 3, maart 2006. In de komende nummers van Adforesult komen meer cijfers aan de orde over de bestedingen in verschillende branches.
Hierbij de grafieken met een verdere uitsplitsing van de algemene cijfers van eind 2004 tot oktober 2005.
Direct mail is het derde medium. Tv overheerst. Dan volgen dagbladen, onmiddellijk gevolgd door direct mail.
In het dm-volume ‘merken & diensten’ staat retail op de eerste plaats. Daarbij moet worden aangetekend dat hieronder ook de mailpieces vallen die door verzendhuizen aan TPG Post worden aangeboden.
Een derde van de direct mail gaat op aan verspreidkosten.
De drukkosten verschillen per branche. De woninginrichters besteden klaarblijkelijk meer aan het uiterlijk van hun mail dan de financiële dienstverleners.
De meeste direct mail is gericht aan consumenten.
Ervaring heeft ons geleerd dat een zelfstandige mailing met een oplage 20.000 expl. van een collega bedrijf in ons gebied veel heeft gekost.
Hoofdoorzaaak: verspreidingskosten
Wat vindt u van het idee een mailing te maken van 4 pagina's(Tabbloid) met diverse aanbieders op deze 4 pagina's. Dat is immers betaalbaar voor iedere ondernemer en/of detaillist. U kunt reageren naar:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
directmail
directmail
Direct mail in cijfers
Stelling: Direct Mail is nummer 3 als communicatie middel, echter die worden vooral ingezet door grote landelijke bedrijven.
Vraag: wij willen dit medium inzetten voor regionale bedrijven/detaillisten die puur bereik in de regio willen hebben.
Nielsen Media Research en TPG Post hebben onderzoek gedaan naar de brutobestedingen aan direct mail in 2005. Een toelichting op de methode staat in Adforesult nummer 3, maart 2006. In de komende nummers van Adforesult komen meer cijfers aan de orde over de bestedingen in verschillende branches.
Hierbij de grafieken met een verdere uitsplitsing van de algemene cijfers van eind 2004 tot oktober 2005.
Direct mail is het derde medium. Tv overheerst. Dan volgen dagbladen, onmiddellijk gevolgd door direct mail.
In het dm-volume ‘merken & diensten’ staat retail op de eerste plaats. Daarbij moet worden aangetekend dat hieronder ook de mailpieces vallen die door verzendhuizen aan TPG Post worden aangeboden.
Een derde van de direct mail gaat op aan verspreidkosten.
De drukkosten verschillen per branche. De woninginrichters besteden klaarblijkelijk meer aan het uiterlijk van hun mail dan de financiële dienstverleners.
De meeste direct mail is gericht aan consumenten.
Ervaring heeft ons geleerd dat een zelfstandige mailing met een oplage 20.000 expl. van een collega bedrijf in ons gebied veel heeft gekost.
Hoofdoorzaaak: verspreidingskosten
Wat vindt u van het idee een mailing te maken van 4 pagina's(Tabbloid) met diverse aanbieders op deze 4 pagina's. Dat is immers betaalbaar voor iedere ondernemer en/of detaillist. U kunt reageren naar:
magsenmedia@euronet.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9244-direct-mail-voor-regionale-bedrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag