Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ritzotencate
Vorige week kregen we een factuur van het bedrijf TG Online BV uit Amsterdam:
aanbod voor vermelding in de online
telefoongids / bedrijvengids
www.detelefoongidsonline.net
advertentieprogramma 2006
Totaal incl BTW 284,11
Betaling gaarne binnen 14 dagen
- De genoemde website bestaat niet
- Ze zijn niet Googlebaar
- Wie wil nou anders dan onze ouwe trouwe telefoongids?
- Hoezo factuur sturen? Hadden wij ergens om gevraagd?
En het leuke is dat ze volgens mij niets fouts of strafbaars doen. Ze vragen heel vriendelijk of jij 284 euri naar ze wil overmaken. En dat jij, als door de hitte verzwakte en naar je vakantie uitziende ondernemert, zo onhandig bent om zonder goed te kijken een factuur te betaalt. Tja, da's jouw verantwoordelijkheid...
Ik zeg: dit getuigt wel van heel erg innovatief ondernemen. Beste dames en heren van TG Online BV. Bedankt voor de mooie casus.
En beste ondernemerts: pas op voor facturen van TG Online / Telefoongids Online.
Deze post staat ook op InnovatieLand.org. http://www.innovatieland.org/bijdrage/tg-online-bv-telefoongids-online-dat-noem-ik-innovatief-ondernemen
www.ritzotencate.nl.