ImmortalKoelie Geplaatst: 24 juli 2006 ImmortalKoelie 1 0 Geplaatst: 24 juli 2006 Ik wil een nachtwinkel in belgie beginnen maar weet niet aan welke regels ik moet voldoen iemand hier meer info over ??? bij voorbaat dank ;D Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 24 juli 2006 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 24 juli 2006 Wat weet/heb/kun je zelf al? Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 24 juli 2006 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 24 juli 2006 ik vind dat dit niet kan, zo'n vraag. iemand heeft een wild idee en weet zelf verder nergens van, en poneert hier dan een zomaar een vraag. "Ik ga een taxibedrijf beginnen, kan iemand me vertellen hoe ik m'n rijbewijs kan halen?" "Ik ga een software bedrijf beginnen, maar kan iemand me vertellen hoe ik een computer aanzet?" christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 24 juli 2006 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 24 juli 2006 Nouja, het lijkt me dat het vooral om het 'nacht' aspect gaat? Helaas weet ik niet zoveel van retail en zeker niet van belgische regelingen daarin, maar in nederland is het erg lastig om een nacht/zondagwinkel te openen buiten 'toeristisch' gebied. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 25 juli 2006 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 juli 2006 Nouja, het lijkt me dat het vooral om het 'nacht' aspect gaat? Ik vind het maar duister.... christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 25 juli 2006 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 25 juli 2006 Nachtwinkeliers in België zijn doorgaans Pakistani (in Engeland ook trouwens) die het niet erg vinden om zeven dagen per week, twaalf uur per dag te werken. Pak de trein (of de telefoon) en bezoek de gemeente waar je wil beginnen. Beetje Googelen kan ook geen kwaad. In dit verhaal is bv sprake van een 'statuut voor nachtwinkels'. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 25 juli 2006 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 25 juli 2006 Volgens het belgische artikel: De bestaande winkelopeningstijden in ons land zijn nu al de ruimste in Europa (67 u/week). Vraag me af hoe ze daarbij komen... De appie hier (dus in nederland) is van 8 tot 22 open, 6 dagen per week. Volgens mij is dat al 84 uur, koopzondagen nog daargelaten. Nachtwinkeliers in België zijn doorgaans Pakistani (in Engeland ook trouwens) die het niet erg vinden om zeven dagen per week, twaalf uur per dag te werken. Tja, in het grootste deel va nederland is het gewoon niet toegestaan om 24/7 open te zijn als supermarkt of iets dergelijks... ergens jammer, zou best handig zijn, zo'n pakistaan op de hoek! Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 Daphne B. Geplaatst: 25 juli 2006 Daphne B. 179 15 Geplaatst: 25 juli 2006 Begin eens bij de gemeente waarin je je wilt vestigen. Mijn ervaring is dat de Belgische overheidsdiensten bijzonder klantgericht zijn en je goed verder kunnen helpen. Succes! Diamedia Minds | Canvas In A Box - Dress Your Walls Link naar reactie
ImmortalKoelie
ImmortalKoelie
Ik wil een nachtwinkel in belgie beginnen maar weet niet aan welke regels ik moet voldoen iemand hier meer info over ??? bij voorbaat dank ;D
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag