• 0

Wat moet er allemaal op een website staan

hallo,

 

sinds kort is mijn website www.4ward-promotions.nl in de lucht maar ik had wat vraagjes.

 

ik hoorde dat het tegenwoordig verplicht is je KvK nummer te melden op je website... klopt dit?

en wat is nog meer verplicht / handig om op je website te hebben? ???

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

KvK nummer is verplicht.Zie ook hier.

 

Sinds 1 januari zijn bedrijven en rechtspersonen verplicht om het kvk-nummer te vermelden op websites en in e-mailberichten, behalve als het om reclame gaat.

 

De verplichting om het achtcijferige kvk-nummer te vermelden gold al voor alle zakelijke brieven, orders, facturen en offertes. Hiernaast geldt voor BV´s en NV's de verplichting om de volledige naam van de vennootschap en de woonplaats (statutaire zetel) te vermelden.

Link naar reactie
  • 0

KvK nummer is verplicht.Zie ook hier.

 

Verrek, je hebt gelijk, ik zie het ook op de site van de KvK. Wat idioot dat het zo algemeen is gesteld. Dat betekent dus dat je strafbaar bent als je als bedrijf een lege placeholder-pagina hebt met daarop alleen je bedrijfsnaam.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Even los van de vraag heb ik suggestie voor de website:

Een van je diensten is webdesign, dan staat het niet echt professioneel als je je header in het bmp formaat hebt. (groter bestand en dus langere laadtijd en meer verkeer over inet)

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

 

Zo te zien gaat het weer lekker... die wijst naar die, en die weer terug :-\

De komende twee jaar zal er dus geen "controle" komen.

 

Dat terzijde....

Die gegevens zijn het eerste wat ik opzoek op een website als ik overweeg

gebruik te maken van de diensten en/of producten.

 

Komt toch weer een stukje professioneler en zekerder over.

 

Groetjes.

Link naar reactie
  • 0

Wat er in ieder geval niet op je website moet staan is :

 

"design by G.Bos"

 

wanneer er in de bron het volgende staat:

 

 

meta name="description" content="Studio7designs - Professional Photography and Graphic Designs, Victoria BC Canada"

 

komt een beetje raar over wanneer je "webdesign" aanbiedt en templates koopt. ;D

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account
[[glow=red,2,300]Wat er in ieder geval niet op je website moet staan is :[/glow]/quote]

 

Laten we eerlijk zijn. Het wiel moet je niet uitvinden als het al uitgevonden is. Dit forum is om ondernemers (in Spé) op weg te helpen en niet af te vallen.

Tuurlijk is het niet zo dat men broncodes kan achterhalen, en het feit dat je dus bepaalde bestanden afpakt, maar ik heb geen boter op mijn hoofd!

 

Beste G.Bos, als je steelt moet je niet gepakt worden!

 

Gijs

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

meta name="description" content="Studio7designs - Professional Photography and Graphic Designs, Victoria BC Canada"

 

komt een beetje raar over wanneer je "webdesign" aanbiedt en templates koopt. ;D

 

even wat verder kijken dan je neus lang is vriend...

 

deze meta tag komt voort uit een foto die ik met auteursrechten heb van Studio7 designs fotograaf... Victoria

 

denk dan vooral aan het foto'tje van de trap en de rotsen in de flash animatie.

 

bij de code staat helaas template design.. als dat de verkeerde indruk maakt... (studio7 maakt ook templates ja...)

 

ik heb ze verwijderd om te voorkomen dat meerdere mensen dit verkeerd opvatten..

 

//[update]// : tevens heb ik de moderator verzocht de bijdrage van BenjaminV te verwijderen omdat ik van mening ben dat dit mij schaad in mijn bedrijfsvoering..

 

tevens wil ik iedereen bedanken voor hun reactie op deze tread...

 

Link naar reactie
  • 0

even wat verder kijken dan je neus lang is vriend...

 

Ik moet zeggen dat jouw opmerking meer over jou dan over Benjamin zegt.

Je vraagt hulp, die krijg je en omdat hij jou niet aanstaat of misschien wat ongelukkig geformuleerd is, ga je over de rooie.

 

Ik zal me dus ook maar niet meer opwerpen om mee te denken, anders ben ik wellicht de volgende ..........

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

Beste G.Bos,

 

Als ik een screenshot had gemaakt kon je zien dat er ook in de Meta-data stond "Original template designed by ...." dus het lijkt mij sterk dat het puur alleen om een foto gaat.

 

Maar het maakt mij werkelijk niet uit of jij die website wel of niet gebouwd heb, wel denk ik dat je of het Design by G.Bos moet verwijderen of als je totale exclusieve rechten op de foto/website, de broncode moet aanpassen.

 

Aangezien je webdesign aanbiedt, zul je jezelf tegenkomen wanneer een klant zijn zelfde website bij iemand anders ziet omdat jij als designer een template heb gekocht waarvan je niet de exclusieve rechten heb. Dus ik ga ervan uit dat je ook zelf zulke pagina`s kan maken als je eigen website kunt maken of je deze nou gekocht hebt of niet.

 

Het was dus niet bedoelt om je "bedrijfsvoering" in de weg te zitten.

 

 

 

Succes verder,

 

Benjamin

 

edit:typefoutje verwijdert

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.