Geplaatst: 7 september 200618 j aquariumhandel 11 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie ik wil graag in contact komen met mensen die ook dit programma hebben en mee werken. mail even aub groet andre [liever geen telegramstijl - mod]
Geplaatst: 7 september 200618 j Ilja van Roon 877 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie Andre, als je specifieke vragen/problemen hebt, zou het fijn zijn als je die met alle HL-ledem kunt delen. Als er anderen met suggesties en oplossingen komen en die op het forum zetten, kunnen anderen daar in de toekomst ook van profiteren. Misschien dus alles op HL zetten? Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.
Geplaatst: 7 september 200618 j Ilja van Roon 877 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie Op 7-9-2006 om 15:40, Diamant zei: ??? hetgeen betekent? Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.
Geplaatst: 7 september 200618 j aquariumhandel 11 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur oke hier even wat meer info ik ben net gestart ik werk met het boekhoud program cashflowsb dat gaat prima, alleen weet ik niet hoe ik een buitenlandse inkoop en verkoop moet boeken wie werk met dit program ook dit moet er geboekt worden inkoop vanuit duitsland 552 euro 0% btw verkoop naar belgie 21,10 btw 19% 3,37 17,73 groet andre
Geplaatst: 7 september 200618 j Gast Verwijderd account Ilja, Ik wist niet direct welk programma het om ging :P Wel kan ik iedereen snelstart adviseren! Uitgebreid en zowel intracommunitair en voor de bouw vriendelijk. Excuses voor het vraagteken! Gijs
Geplaatst: 8 september 200618 j frelo 447 berichten 9 Trofeeën 16 Reputatie Helaas ken ik dit pakket niet en kan ik je niet echt helpen, misschien heb je hier iets aan.Zo te horen weet je wel hoe je een inkoop met 19% moet boeken. In de meeste pakketten zal je een zelfde boeking maken als met 19%, alleen kies je niet voor 19% maar 0% (ja het is echt een BTW tarief) waarbij je vermoedelijk kan kiezen tussen EU inkopen 0% en Import 0% (van belang voor de plek waar de BTW / inkoop in de BTW aangifte moeten komen). Kijk ook eens in hoe je BTW tarieven kunt aanmaken, daar kan je vaak ook e.e.a sturen. Is er geen ondersteuning door de levrancier van het pakket of helpfunctie in het pakket? In ieder geval succes Fred Londema - Administratiekantoor Frelo, Kortenhoef Administratiekantoor Frelo
Geplaatst: 10 september 200618 j aquariumhandel 11 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur bedankt voor jullie reactie's maar ik kan niet een btw kolom vinden voor btw eu landen, maar ik heb een iedee!!!!!!!!!!!! ik kan wel in mijn program nog boeknaam aanmaken die noem ik dan inkoop/verkoop eu landen. dan blijf alles toch te overzien inkoop verkoop wat vinden jullie hier van groet andre
Geplaatst: 10 september 200618 j frelo 447 berichten 9 Trofeeën 16 Reputatie Maar hoe wordt dan 6% of 19% in je programma verwerkt, dan wel wat moet je doen om een BTW percentage te veranderen. Misschien kunnen we hier de oplossing vinden? Fred Londema, Administrtatiekantoor Frelo, Kortenhoef Administratiekantoor Frelo
aquariumhandel
ik wil graag in contact komen met mensen die ook dit programma
hebben en mee werken.
mail even aub
groet andre
[liever geen telegramstijl - mod]