Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
G.Bos
G.Bos
hallo.
mijn handelsnaam 4ward-creations is ter discussie gekomen.
een samenwerkende partij naam ecreation, vind het vervelend dat de namen zo op elkaar lijken.
ze hebben, volgens eigen zeggen de naam ecreation en ecreations gedeponeerd en willen het liefst dat ik het verander.
het zal overigens nog geen groot probleem zijn voor mij om het te veranderen, ik ben immers net begonnen en de naam is nog niet heel bekend..
toch ben ik blij met deze naam en wil het graag zo houden.
er zijn veel handelsnamen in nederland die creations erin hebben... maar zijn die nu allemaal fout.
mocht het echt een probleem worden, zal ik dit verandren om de onderlinge verhoudingen niet te schaden..
maar kan die partij er echt iets aan doen?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9791-handelsnaam-betwist/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag