• 0

Ondernemingsplan --> Het Produktieproces

Hallo allemaal,

 

Ik ben studente Communicatie en moet voor school een ondernemingsplan maken.

We zijn van plan om een boutiek te openen.

Ik heb de taak om Het Productieproces te verklaren.

 

Nu is mijn vraag hierbij: Kan iemand me uitleggen hoe ik die productieproces het beste kan maken???

 

Met vriendelijke groet ;) ,

Blue Eyes...

 

Big Hugs,

Blue Eyes...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Blue Eyes,

 

Tja... het Productieproces uitleggen... Nogal een ruime vraag. Om zo'n proces te kunnen overzien, zou ik bij het eind product beginnen en steeds een stapje terug werken.

 

Ik weet echter niet in hoeverre zoiets in een ondernemingsplan thuis zou horen. Ik kan me voorstellen dat je voor een boutiek die kleding inkoopt ergens en deze verkoopt.

 

Maak je de kleding zelf dan zijn er verschillende uitgangssituaties mogelijk. Maak je de kleding uit opdracht van een klant (klantgericht) of maak je wat je zelf mooi vind en probeert dat te verkopen (productgericht).

 

Voor ik een heel verhaal ga schrijven wil ik je vragen iets meer info te geven over de situatie en de vraag wat te specifiseren.

 

Greetz,

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Hoi Persoon,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Ons boutique is klantgericht. We kopen gewoon kleding,accesoires e.d. in en maken het dus niet zelf. Het is de bedoeling dat het een grote kledingzaak wordt voor vrouwen. Het is gevestigd in de binnen stad van Den Haag en we openen het met een islamitische achtergond. Er zijn niet echt traditioneel kleding aanwezig, wel wat feestkleding, maar voornamelijk modieuze kleding met islamitische achtergrond. Dus dat het voornamelijk lang moet zijn.

 

Ik hoop je voldoende ingelicht te hebben en wacht op je reactie

 

Groetjes :),

Blue Eyes...

Big Hugs,

Blue Eyes...

Link naar reactie
  • 0

Blue eyes...