goedendag,ik ben vorig jaar tot vervelens toe , telefonisch lastig gevallen door qlik.nl. ik kreeg een proef kontrakt via de fax aangeboden ,gratis,ze deden zich voor dat ik voor weinig geld bij google boven aan zou staan, dat sta ik al via ads, maar kost een hoop geld. krijg ik na maanden een rekening en toen ik protesteerde een deurwaarder. ik ga dit uitvechten bij de rechter. wie heeft hier ervaring mee, en met qlik.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sammy63
sammy63
goedendag,ik ben vorig jaar tot vervelens toe , telefonisch lastig gevallen door qlik.nl. ik kreeg een proef kontrakt via de fax aangeboden ,gratis,ze deden zich voor dat ik voor weinig geld bij google boven aan zou staan, dat sta ik al via ads, maar kost een hoop geld. krijg ik na maanden een rekening en toen ik protesteerde een deurwaarder. ik ga dit uitvechten bij de rechter. wie heeft hier ervaring mee, en met qlik.nl
mvg john de vreugd
autoschade-online.nl
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9815-ervaring-met-qliknl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag