In de landelijke discussie over het verbeteren van de verbinding Amsterdam-Almere kreeg ik de indruk dat het aanvoeren van bezwaren de boventoon voert. Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing die misschien een meerwaarde oplevert. Een oplossing in de traditie van de Deltawerken en onze creativiteit mét water.
Je kunt bijgevoegde PDF downloaden als je geïnteresseerd bent.
Je kan de oplossing ook in Google Earth bekijken. Hiervoor moet je eerst het gratis Google Earth installeren en daarna het 3d model van Flevodam:
Het lijkt me leuk als dit slechts een startpunt zou zijn want als je er langer over nadenkt zijn er heel veel leuke ideeën te bedenken rondom dit idee. Bijvoorbeeld dat elke toren door een andere architect wordt ontworpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gerard Petersen
Gerard Petersen
Hallo allemaal,
In de landelijke discussie over het verbeteren van de verbinding Amsterdam-Almere kreeg ik de indruk dat het aanvoeren van bezwaren de boventoon voert. Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing die misschien een meerwaarde oplevert. Een oplossing in de traditie van de Deltawerken en onze creativiteit mét water.
Je kunt bijgevoegde PDF downloaden als je geïnteresseerd bent.
Je kan de oplossing ook in Google Earth bekijken. Hiervoor moet je eerst het gratis Google Earth installeren en daarna het 3d model van Flevodam:
http://bbs.keyhole.com/ubb/showthreaded.php/Cat/0/Number/617560/an/0/page/0#617560
Het lijkt me leuk als dit slechts een startpunt zou zijn want als je er langer over nadenkt zijn er heel veel leuke ideeën te bedenken rondom dit idee. Bijvoorbeeld dat elke toren door een andere architect wordt ontworpen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groeten van Gerard
Flevodam_Eng.pdf
Gerard Petersen
ScheepsbouwKunst
voor Maritieme Productontwikkeling
06-26532891
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9914-flevodam-wonen-werken-en-reizen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag