Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Eigen supplementenlijn

Geplaatst:

innovative

Ik wil binnenkort een eigen supplementenlijn voor krachtsporters beginnen met standaard producten als whey, creatine, multi vit etc.

Aangezien ik nog weinig verstand heb van productie qua regelgeving en procedures, doe ik een beroep op jullie kennis.

Waar kan ik het beste terecht om het eea te weten te komen over wetten, keuring, kosten etc? Wat mag wel en wat mag niet?

Alvast bedankt.

Featured Replies

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Waarom zou ik mijn supplementen bij jou kopen en niet bij

één van die 100.000 andere webshops?

Just ask'n...

Geplaatst:

innovative

• Auteur

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Geplaatst:

robertst

Het lijkt me dat je bij de Voedsel en Waren Autoriteit (www.vwa.nl) wel de nodige informatie hierover kunt krijgen.

Geplaatst:

Nico Schouten

Even de zoekfunctie van de site gebruiken wil ook wle eens helpen ;-).

Ik herinner me dat dit onderwerp vaker besproken is. o.a. in de vorm van een sportdrank, maar er zijn meer gerelateerde onderwerpen geweest.

Verder denk ik dat je leveranciers jou ook wel kunnen vertellen welek producten er wel en niet verkocht mogen worden onder welke voorwaarden.

Geplaatst:

innovative

• Auteur
  Op 30-9-2006 om 12:45, Robert S zei:

Het lijkt me dat je bij de Voedsel en Waren Autoriteit (www.vwa.nl) wel de nodige informatie hierover kunt krijgen.

Ok bedankt, ik zal daar eens informeren.

Geplaatst:

innovative

• Auteur
  Op 30-9-2006 om 12:48, TechNico zei:

Even de zoekfunctie van de site gebruiken wil ook wle eens helpen ;-).

Ik herinner me dat dit onderwerp vaker besproken is. o.a. in de vorm van een sportdrank, maar er zijn meer gerelateerde onderwerpen geweest.

Ik weet het :P, kon niet zo snel iets vinden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.