Momenteel heb ik alle benodigde gegevens verwerkt in mijn ondernemingsplan. Echter ik ben niet tevreden over de indeling. Ik mis de scherpte in mijn plan. De indeling is als volgt:
inleiding blabla-verhaaltje, vrij onzinig in mijn ogen
persoonlijk
bedrijf met onderscheidende kenmerken
marktanalyse
marketing
Mijn probleem hiermee is, dat je in het begin de onderscheidende kenmerken nog niet op zijn waarde kan schatten of doorzien. Aangezien de motivering en de cijfers pas kan terugvinden in de marktanalyse. Daarom zou ik eigenlijk de volgorde willen aanpassen:
inleiding concreet met het soort bedrijf, nog geen A4
persoonlijk
marktanalyse
bedrijf met duidelijke gemotiveerde onderscheidende kenmerken
marketing
De gedachte er achter is: je kan een bedrijf pas op waarde schatten als je weet wat in de markt leeft.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Klökske
Klökske
Momenteel heb ik alle benodigde gegevens verwerkt in mijn ondernemingsplan. Echter ik ben niet tevreden over de indeling. Ik mis de scherpte in mijn plan. De indeling is als volgt:
Mijn probleem hiermee is, dat je in het begin de onderscheidende kenmerken nog niet op zijn waarde kan schatten of doorzien. Aangezien de motivering en de cijfers pas kan terugvinden in de marktanalyse. Daarom zou ik eigenlijk de volgorde willen aanpassen:
De gedachte er achter is: je kan een bedrijf pas op waarde schatten als je weet wat in de markt leeft.
Is dit raadzaam? Alvast bedankt
[volgorde woorden wijzigen kopregel - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9954-volgorde-hoofdstukken-ondernemingsplan-wijzigen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag