Inderdaad waanzinnig goede en creatieve tipsvan Twalevel, alleen jammer genoeg niet echt passend bij mijn doelgroep/product.
Mijn targetgroep voor deze beurs zijn (naast de caravandealers) de "bijen" onder de kampeerders. Dit zijn figuren, veelal 50+, die actief zijn in de talloze caravan clubs.
De groep wil kwaliteit en gebruiksgemak en heeft daar best wat voor over. Ze komen op de beurs (ik heb ze allemaal uitgenodigd) met een platte grond een lijstje met te bezoeken stands.
Uiteraard weten ze precies wat de nadelen van de huidige producten zijn, ik heb met een flink aantal gesproken en gemaild, en zijn ze in voor iets nieuws. Ze moeten, behoudend en merkentrouw als ze zijn, wel eerst een drempel over.
Dus wat is onze strategie. Véél informatie geven en probeeraankopen genereren met een zeer aantrekkelijke beursaanbieding. De wereldmarktleider (Thetford) staat aan de overkant met een ENORME stand dus ze hebben genoeg Potti’s in de buurt.
Wellicht dat ik toch nog wat details uit je betoog ga gebruiken want het is haast zonde om er helemaal niets mee te doen.