alweer bedankt, door jullie hulp zijn ons veel dingen duidelijker geworden!
De verhouding zijjn nu natuurlijk zodanig verstoord dat wij met deze klant geen zaken meer willen doen en de klant zelf zal die mening delen anders gaan ze niet zo met ons om. Het lieft zou ik een onaardige brief willen sturen maar dat lijkt me onze zaak geen goed doen. :)
We hebben de voorbeeldbrief na persoonlijk omstandigheden aangepast. Het is uiteraard niet een copy paste verhaal.
Waar nog niemand zich aan het gewaagd is het feit dat onze code van ons is afgepakt. Maakt dat het verhaal niet heel erg simpel? Ook omdat ze zeggen ze het product niet voldoet. Waarom is het dan live gegaan door het oude backoffice systeem te laten vervangen?, waarom pas na 2 maanden zeggen dat het te lang geduurt heeft?, waarom de toegang tot de systemen blokkeren voor ons?
Of hebben we een punt over het hoofd gezien waar we op gepakt kunnen worden. Ze natuurlijk neem ik aan niet helemaal achterlijk, ze zullen wel een manier hebben waarop ze ons denken te kunnen pakken ander zal je nooit zo handelen in mijn ogen. Of word ik paraniode ::)