peter777

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

peter777's trofeeën

  1. Alle reparaties cq contact tot dusver is via de fabrikant verlopen en levert niet veel anders op dan wéér een (vierde) 'reparatie'. Telefoon was nieuw 350 euro.. Mijn vraag is dus welke rechten de koper in dit geval heeft (wanneer het dus b2b is en geen consumentenaankoop). Als ik ga zoeken naar info kom ik alleen maar consumentenrecht-voorbeelden tegen nl.
  2. nog een interessant detail: bij de gehele totstandkoming van de overeenkomst (via internet) heb ik nergens expliciet akkoord gegeven op de algemene voorwaarden...
  3. concrete case: - als ondernemer heb ik online een mobiel telefoon gekocht - na 6 maanden defect (waarschijnlijk fabricagefout) - na 3 reparaties nog steeds defect en weer bijna 6 maanden verder Kortom geen vertrouwen meer in 'reparatie' (cq fabrieksgarantie) en het betreffende type toestel. Heb me daarom nu tot de verkoper gewend. Deze verschuilt zich echter achter afhankelijkheid van de fabrikant/reparatieservice. Nu is mij duidelijk dat je als consument nog veel rechten hebt, maar die als ondernemer minder. Wat ik zou willen is de overeenkomst ontbinden en een % van mijn aankoopbedrag terug. Wat zijn mijn mogelijkheden?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.