Skylark

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Skylark's trofeeën

  1. Beetje eens met je webwolff, dus ook een beetje oneens..... Noedie wil, middels een pay-off, de merkbeleving van zijn organisatie vergroten. Ik heb slechts mijn twijfels geuit of je merkbeleving met een pay-off kunt "opkrikken" Sky
  2. Merkbeleving creeer je niet!!! met een pay-off...... een pay-off onderstreept in korte bewoording waar je, als "merk" voor staat of waar je gebruikers/klaneten voor staan. Merkbeleving krijg je door je klanten aan het "infuus" te leggen, óf via veeeeeeeel reklame óf via meer dan bovengemiddeld relatiebeheer.... It takes some to get some!!
  3. Ik heb géén kennis van jouw branche maar bij het bepalen van een prijs is volgens mij het volgende belangrijk; 1.Wat wil de klant MAXIMAAL betalen voor het product of dienst 2.Is dit voldoende om kosten te dekken én winst te maken 3.Hebben evt. wederverkopers dan óók nog voldoende margemogelijkheden 4.Ben ik met deze prijs nog concurrerend. De laatste vraag kun je blijkbaar niet helder krijgen vanwege gebrek aan transparantie bij je concurrenten. Hieruit mag je conststeren dat het voor klanten wellicht óók lastig is om helder te krijgen wat e.e.a. kost..... Dáár kun je je voordeel mee doen door juist wél transparant te zijn.... Verder kan ik je adviseren een "achterwaartse" calculatie te maken, begin bij je klant!! Da's de eerste te nemen stap...... Kijk hierbij naar welke kostenvoordelen jouw dienst oplevert voor een willekeurige klant, als je dát helder kunt communiceren ben je nl nooit te duur. Mocht je concurrentie ondervinden in de prijssfeer dan blijft de eeuwenoude "regel" dat handel een kwestie van gunnen is. Sky
  4. Ik heb me zojuist geregistreerd als HL lid nadat ik deze thread had gelezen. Even een korte introductie van mezelf; Ik ben al jaren zelfstandig ondernemer met alle ups en downs. Hierdoor kan ik me redelijk snel inleven in diverse ondernemers- of ondernemings situaties. Bovendien heb ik mezelf aangeleerd oplossingsgericht te denken zonder de realiteit uit het oog te verliezen. Al met al denk een aantal capaciteiten waarmee ik je een eindje op weg zou kunnen helpen. Je zoekt antwoordt op diverse vragen! die vragen stel je aan wildvreemde mensen die jou én je bedrijf niet kennen. ??? Waarom vraag je het niet aan de mensen die jou/ je zaak wél kennen ;D Begin 's met een enquete onder je klanten, of ga een gericht gesprek aan met hen. Je zult verbaasd zijn over de stroom van informatie die je krijgt. Daarnaast zou je bijvoorbeeld in de directe omgeving van je bedrijf, op straat, hetzelfde kunnen doen. Hiermee leg je de zwaktes van je bedrijf bloot voor jezelf én.... net zo belangrijk, weet je ook waar je kracht ligt. Als je dat weet kun je op dit forum oplossingen vragen voor de situatie waarin je verkeerd. Want creativiteit zit hier genoeg!!! ;D ;D wellicht is deze handreiking ten overvloede of niet van toepassing, maar ik ben wel benieuwd naar een reactie. Misschien kan ik je daarna nog iets verder helpen. Als hart onder de riem.... GEEF NOOIT, NOOIT, NOOIT OP!! :-* (gejatte quote van Sir Winston Churchill Succes
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.