lionel

Junior
  • Aantal berichten

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Lionel

lionel's trofeeën

  1. Dag allen, Wat een fantastische combinatie aan adviezen, hier ben ik perfect mee geholpen. Leuk om te zien dat de ondernemers alhier elkaar graag helpen. Made my day! Hartelijke groet, Lionel.
  2. Dank voor je reactie Iwan. Wil je me nog een klein duwtje in de goede richting geven voor hoe dit in de overeenkomst te verwerken? Is het simpelweg: op deze OK zijn onze AV van toepassing, behalve artikel A, B, en C, zie daarvoor respectievelijk bijlage 1a, 1B, 1C als toegevoegd aan deze OK? Thanks!
  3. Goedemorgen, Een potentiële opdrachtgever (OG) van ons heeft een bezwaar bij een onderdeel dat in onze Algemene Voorwaarden (AV) staat benoemd. Binnen de context van onze deal kan ik daar in mee gaan en wil ik OG graag tegemoet komen. Hoe dient men iets dergelijks in de overeenkomst te verwerken? Wanneer het artikel 3.5 in de AV betreft, kun je dan in de overeenkomst een verwijzing naar 3.5 maken waarin je de aanpassing / aanvulling verduidelijkt? Ik ben benieuwd naar jullie inzichten. Hartelijk dank en groet, Lionel
  4. Ik heb een webapplicatie ontwikkeld, maar loop vast bij het laten opstellen van een aantal juridische documenten. Voordat ik geld ga uitgeven aan een jurist, zou ik graag eens jullie mening over onderstaande horen. De webapplicatie bestaat uit een aantal modules. Klanten kunnen een licentie afnemen, welke hun het recht geeft voor een vastgelegde periode voor een vastgelegd aantal gebruikers gebruik te maken van een aantal modules. Aan welke juridische documenten dien ik hierbij te denken? Uiteraard het contract dat ik me klanten afsluit, maar ook iets als een licentieovereenkomst? Ik hoop dat jullie me een eindje op weg kunnen helpen. Alvast dank! Lionel [titel verduidelijkt - mod]
  5. Dank voor jullie duidelijke reacties! Ik zal het opnemen met de accountant, dit lijkt een mooie oplossing te zijn. Groet, Lionel.
  6. Ik overweeg een BV op te richten met mijn zakelijk partner. Het afgelopen jaar heb ik een softwaresysteem ontwikkelt, wat wij vervolgens, vanuit de op te richten BV, willen gaan vermarkten. Wanneer mijn zakelijk partner zijn aandelen in geld volstort, is het dan voor mij mogelijk mijn deel van de aandelen (E9000) in natura te volstorten, namelijk door inbreng van de ontwikkelde software? En zo ja, welke stappen dien ik hiervoor te ondernemen? Dank en groet, Lionel.
  7. Er worden verschillende mogelijkheden geopperd; vanuit de fabrikant laten labelen, of zelf omlabelen. Het zijn verschillende opties ;)
  8. Wij halen adverteerders binnen door potentieel geinteresseerden een interessant aanbod te doen. Dit zij veelal koude leads, die nog niet eerder interesse hebben getoond. Mijn ervaring is wel dat adverteers het op prijs stellen een soort van factsheet in te kunnen zien met bezoekersaantallen, bezoekersprofielen et cetera.
  9. Allen dank voor de reacties Zou je dit verder voor me willen uitleggen? Dank alvast! - Lionel.
  10. Je zite ziet er scherp uit, complimenten. Je zou van het quote-gedeelte een carrousel kunnen maken. Een bult quotes waarvan per pagina random één wordt geselecteerd.
  11. Als het om het invullen van je leeftijd op een profiel oid gaat, dan op basis van geboortejaar. Dat lijkt me wel zo ontvangersgericht. Lezers verwachten namelijk je daadwerkelijke leeftijd te lezen, en niets anders.
  12. Project management uitgelegd: (Excuus voor het oprekken van de lay)
  13. Inleidende bedrijfsinfo Ik zit in de startfase van een eenmanszaak. Ik ga assessment software aanbieden binnen de eHRM branche. De verwachtte livedatum is 1 mei 2006. De software is 'kant en klaar', het wordt niet per klant ge-customized. De software wordt op dit moment ontwikkelt door een externe partij. Hierbij komt een tweetal typen klanten naar voren: Organisaties die mijn product (op kleine(re)) schaal intern willen gebruiken Organisaties die mijn product (op grot(re)) schaal willen wederverkopen onder een white label. Vraag prijsstaffel Het is mij opgevallen dat de concurrentie haar prijsstelling erg vaag houdt. Ik pleit voor transparantie, en wil mijn tarieven graag duidelijk kunnen communiceren. Mystery-shopping heeft uitgewezen dat geen enkele aanbieder (binnen- en buitenland) mij haar tarieven kan vertellen. Gezien de twee verschillende klant-typen (met grote verschillen in afname) lijkt het me niet handig om met tijdsgebonden licenties te gaan werken. Ik zit te denken aan een staffel, waarbij je per assessment een bedrag betaald, in de zin van: 0 - 100 -> EUR X 101 - 200 -> EUR Y > 200 -> EUR Z Maar wat zijn goede richtlijnen om deze staffel in te richten? Mede gezien de intransparantie bij mijn toekomstige concurrenten. Mijn dank is groot en oprecht, Lionel.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.