Beste Nico,
Ik ben met dit bedrijf in zee gegaan omdat ze een naar mijn inzicht een goede oplossing bieden voor een kant en klare webwinkel, daarnaast hebben ze een mooie portfolio van webwinkels die meteen de vraag beantwoord of ze al eerder webwinkels hebben gebouwd.
Het gaat hier echt om een 'professioneel bedrijf' met 10 jaar ervaring.
Het project is bijna af, maar wanneer?? Vrijdag 16 maart kreeg ik de toegang tot de website in opbouw om de winkel te vullen. De programmeur vertelde me dat de winkel maandag uiterlijk dinsdagochtend opgeleverd zou worden. Grapje!
Ik heb het bedrijf meerdere e-mails gestuurd waarin ik te kennen heb gegeven van het niet nakomen van afspraken, ook naar hun 'afdeling klachten' afgelopen donderdag bijvoorbeeld nog, zie hieronder mail;
Beste XXX & XXXX,
Helaas heb ik een tijdje niets meer van jullie vernomen. XXXX ik had van jou de beloofde planning al vorige week maandag verwacht.
XXXX je had me vorige week vrijdag verteld dat de webwinkel maandag uiterlijk dinsdagochtend af zou zijn en opgeleverd zou worden. Inmiddels zijn we donderdag 20 maart, een maand na de uiterlijke oplevering en ik vraag me af of mijn webwinkel ooit nog af komt. Gister zag ik nog een aantal veranderingen in het ontwikkeling maar dat ligt nu ook al weer een ruime tijd stil.
Mag ik jullie er nogmaals aan herinneren dat ik een inkoop van duizenden euro's heb gedaan aan kleding voor het aankomende zomerseizoen wat begin juli al in de uitverkoop gaat.
XXXX je begrijpt dat de module cadeau bonnen die mij ter compensatie was aangeboden voor het missen van de uiterlijke datum echt niet meer voldoet. Ik neem aan dat je je er van bewust bent dat hier een contractsbreuk is gepleegd, en dat jullie als professioneel bedrijf er helemaal niets aan gedaan hebben om de klant (ik in dit geval) tevreden te houden.
21 februari was de uiterlijke opleverdatum, vandaag teken ik 20 maart, de reklame die jullie maken op jullie website dat een webwinkel binnen 1 tot 6 weken wordt opgeleverd kunnen jullie er af halen want dit kan nog erg vervelende gevolgen hebben.
Ik ga uit van een flinke korting, aangezien het product wat jullie mij hebben voorgeschoteld in november !!! helemaal niet voldoet, zoals jullie zelf kunnen constateren.
Ik stuur deze mail nogmaals op naar de afdeling klachten waarvan ik me afvraag waarom deze bestaat aangezien hier helemaal niet op gereageerd wordt.
Kort samengevat: ik verwacht actie en een normale vergoeding na deze veel te lang durende affaire die maakt dat de klant alles behalve koning is bij jullie..
vriendelijke groet,
De kosten verhalen op een bedrijf wat nu al niet eens serieus reageert op een klachtenbrief??
In zee gaan met een ander bedrijf, graag, als ik alle kosten vergoed krijg inclusief de inkoop van de zomercollectie en de misgelopen winsten van afgelopen maand.. maar wie garandeert mij dit? Als startende ondernemer neem je al zo veel risico's.