- verhuur aanhangwagens
-
Reserveringssysteem magazijn
Op elke lijn staat minimaal een computer, wij werken nu al met barcodes die sap kan lezen(onder meer voor het gereedmelden en het zoeken van de juiste tekening) Al onze orders worden in sap gemaakt en afgedrukt, het overboeken van de spullen gebeurt nu nog met de hand maar zal dadelijk ook moeten gebeuren met een simpele scan. De versie van sap weet ik zo even niet, als ik maandag op de zaak ben check ik dat.
-
Reserveringssysteem magazijn
Hallo, Mijn bedrijf beschikt over een grote productiehal en een magazijn, in de huidige situatie moeten mijn mensen naar het magazijn gaan en vervolgens bestellen ze daar de producten die ze nodig hebben of moeten aangevuld worden op de lijn. Nu wil ik dit gaan veranderen door middel van een reserveringssysteem, de lijn bevoorrader kan dan heel simpel op de computer op de lijn zijn bestelling doen( eventueel door het scannen van de order), zodra de bestelling verzonden is komt deze in het magazijn binnen en kan meteen verwerkt worden, waarna de lijnbevoorrader een berichtje krijgt of de spullen bezorgt worden. Nu is het grootste probleem dat het voorraadbeheer in sap word gedaan, ik ben dus opzoek naar een systeem wat kan samenwerken met sap en ingescande sap orders kan lezen. Wie kan ons helpen aan zo programma? Wie heeft het ei van columbus? Geschatte budget is ongeveer 2500 tot max 4000 euro.
- Omzetafhankelijke huurprijs cafe?
-
Omzetafhankelijke huurprijs cafe?
Vorig jaar heb ik de unieke kans gekregen om het cafe bij het plaatselijk voetbalveld te kopen De voordelen hiervan waren: Het cafe is een volwaardig cafe met alles erop en eraan juridisch gezien en geen sportkantine. Het cafe is zowel vanaf de openbare weg als vanaf de sportvelden rechtstreeks bereikbaar. De vereniging heeft langdurige overeenkomst gesloten met betrekking tot het gebruik van het cafe als clubhuis annex kleedkamer en vergaderruimte. Het ligt langs een druk bereden fietspad, vooral in de zomer fietsen hier zeer veel toeristen. De huidige beheerder wilde graag fulltime zelfstandige worden in de horeca. Dit alles heeft mij doen te besluiten te investeren, nu wil ik de huurprijs afhankelijk make van de omzet, waarbij een keer per jaar de bruto omzet word betaald en bijvoorbeeld 30% daarvan word dan de huurprijs. Is dat toegestaan? Is dat normaal in de horeca wereld? [titel verduidelijkt - mod]
- Back in town?
-
Wat vinden we van de miljoenennota?
Je vergeet een ding europa eist langlopende jaarlijkse bezuinigingen, dijsselbloem heeft al vaak genoeg gezegd dat europa niet akkoord gaat met een eenmalige bezuiniging of eenmalig voordeel er dient structureel bezuinigd te worden. De jsf afschaffen is leuk voor 2014 maar is geen structurele bezuiniging.
-
Taakverdeling Verkoop & Planning
Bedoel je dat die 4 taken nu willekeurig verdeeld zijn over de planner en de verkoper? Dus jouw planner verkoopt ook regelmatig en maakt ook offertes en jouw verkoper koopt ook in en plant ook? Of is er wel een scheiding van taken, maar die werkt niet? Dat zijn twee soorten problemen die om verschillende oplossingen vragen. Ja dat klopt mijn planner kan best verkopen maar is zeker niet zo goed als mijn echte verkoper en mijn verkoper is vooral een haantje die niet zoveel heeft met het gevolg na het maken van de tekeningen en het defentieve contract houd het voor hem op, wat nu nogal tot problemen leid omdat hij tegen ze zin in ook moet plannen en inkopen.
-
Taakverdeling Verkoop & Planning
Het probleem is dat alles door elkaar loopt, niemand weet wie waar mee bezig is, en klanten vaak van persoon naar persoon worden gestuurd omdat de verkoper iets afspreekt maar de papieren op kantoor liggen. Ik wil duidelijke taken met duidelijke doelen en duidelijkheid voor de klant, verkoopproces door de verkoper en als de order definitief getekend is neemt de projectbegeleider(planner) het over, zo heeft de klant altijd een aanspreek punt.
-
Taakverdeling Verkoop & Planning
Hallo Ik heb een probleem wat betreft de verdeling van de taken. Ik heb een planner en een verkoper in dienst die 4 taken hebben: Verkoop producten/offertes maken plannen inkoop Klantbegeleiding. Ik wil ze nu opsplitsen en de taken verdelen namelijk in dit: Verkoper houd zich alleen nog maar bezig met de offertes maken, tekeningen maken, cad tekeningen en al het papier werk afronden. Als dat is gedaan gaat het naar de planner die de inkoop doet, het project plant en zich bezig houd met de klantbegeleiding, ik denk dat deze 3 taken bij hem horen omdat hij constant op kantoor is. Hoe zouden jullie het aanpakken? [titel aangepast - mod]
- Bank in de aanbieding!
- De coalitie van VVD en PvdA wil zzp'ers flink extra gaan belasten
-
De coalitie van VVD en PvdA wil zzp'ers flink extra gaan belasten
Wat zijn jouw activiteiten om een boterham te verdienen? Meerdere bv`s vooral in de entertainment industrie en een investeringstak. Wij houden ons vooral bezig met het organiseren van evenementen en daarnaast hebben we een bv die gespecialiseerd is in bijzondere activiteiten vooral circus acts maar ook complete circussen, kermissen, oostblok bands en andere bijzondere dingen voor openbare en besloten evenementen. Voorheen ook in de groothandel en gadget industrie gezeten maar dat is inmiddels afgestoten.
- De coalitie van VVD en PvdA wil zzp'ers flink extra gaan belasten
-
De coalitie van VVD en PvdA wil zzp'ers flink extra gaan belasten
Kan helemaal niet, krijg je sowiezo geen zelfstandigen aftrek. Misschien red je het een aantal jaar maar op een gegeven moment loop je tegen de lamp. En als dat niet zo is dan is er iets mis met de handhaving. In het verkeer lukt het heel goed om snelheid te handhaven dan moeten 800.000 zzpérs toch ook te handhaven zijn. Ik ken genoeg mensen die dit al jaren doen, waaronder mijn eigen broer al moet ik eerlijk zeggen dat hij jaarlijks voor zijn en haar ouders de belastingzaken regelt tegen een tariefje en volgens hem is dat reden waarom hij nooit gepakt is, ik geloof dat niet, ikhou het gewoon op zwak toezicht en handhaving.
racingweirdo
Senior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht