Friendly

Senior
  • Aantal berichten

    30
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

Friendly's trofeeën

  1. Marcel, Natuurlijk wens ik je alle sterkte !! Maar is er dan niemand op dit forum met in zijn of haar netwerk een uitzendorganisatie, werving&selectie bureau of misschien wel iemand die een balletje kan opgooien voor jou bij een toekomstig werkgever? Ik denk dat je wel zo'n 12000 referenties hebt !!! Kom op mensen laat je horen !!
  2. Dank je voor jullie reacties. Mijn AV is gewoon van de Kvk. Ik heb hem zo goed als mogelijk aangepast naar mijn eigen bedrijf. Daarnaast heb ik nieuwe contracten moeten maken ivm nieuwe diensten. Maar wil gewoon dit alles juridisch dicht hebben zodat er geen klachten/discussies o.i.d kunnen ontstaan. Dus contracten en AV moeten op elkaar afgestemd worden. Alvast bedankt voor de reacties, Mvg
  3. Hallo , Dank je voor je reactie, Ik bedoel meer of er buiten een branche organisatie, advocaten, juristen om instanties zijn die deze kunnen controleren. Heb verschillende offertes van advocaten en juristen maar die zitten zo rond de 1000 en 1500 euro. Mvg
  4. Hallo HL leden. Graag zou ik willen weten of er instanties zijn waar ze de Alg.Voorwaarden en opgestelde contracten gratis kunnen controlleren. In mijn branche is er geen branche organisatie o.i.d. Heb wel de alg.voorwaarden van de KVK maar aangepast naar mijn eigen onderneming Wie heeft er tips?? Mvg
  5. Niemand meer andere suggesties?? Hoor graag van jullie. Mvg
  6. Dank je voor de zeer snelle reactie, De brochure wil ik voor verschillende zaken gebruiken namelijk: - ter info om " koud" op te sturen ( mailing ) - ter info om bij te doen bij een offerte - ter info om achter te laten na klanten gesprek of afsluiten van een product - ter info om ergens neer te leggen idd op een beurs o.i.d. - ter info om na aquisitie op te sturen na het antwoord " stuur maar een folder" - ter vervanging van mijn product info Dit zijn eigenlijk de doelen voor de brochure.... Mvg
  7. Geachte HL leden, Graag zou ik willen weten of een beetje willen sparren over welke info er nou eigenlijk in een brochure zou moeten komen te staan.Hieronder even wat ik belangrijk zou vinden. Het gaat trouwens om een bedrijf in de zakelijke dienstverlening. - Productinfo wat ik aanbied via mijn bedrijf, . - Alle naw gegevens van mijn bedrijf - Vermelding website - Voorstellen van bedrijf - Logo en huisstijl van bedrijf Hoor graag van jullie..... Mvg
  8. Zoals ik alles gelezen heb denk ik dat je het niet eens onder franchise moet brengen. Je moet gewoon bedrijven benaderen die jullie overtollige opdrachten willen afwerken op detacheringsbasis of iets dergelijks. Zo houd je de klanten maar je besteed het uit aan derden. Het positieve is dat je klanten dan geholpen kunnen worden zonder dat je ze een NEE hoeft te verkopen. Hierdoor verlies je de klant niet en als jullie in de toekomst doorgroeien zou je de klant in eigen beheer kunnen nemen. Je kunt ook met dit samenwerkingsverband een prijs afspreken zodat jezelf evt ook er nog wat aan zult verdienen. In welke branche ben je actief?? Mvg
  9. Hey Edraket, Ik weet idd van jou bevindingen daar heb je ook gelijk in. Maar de vertegenwoordigers die ik had ( sportwinkel) waren ook een aantal agentschappen bij en die mochten niet agent zijn voor maar 1 merk. kan zijn dat dat iedere branche anders is maar golf zal er waarschijnlijk ook ondervallen. Dus vandaar mijn bericht !
  10. Hallo, Ik wens je veel succes met waar je graag naar toe wilt. Er zijn diverse websites waar meer info op staat voor franchise gevers maar ook voor nemers... Kijk eens op www.franchiseplus.nl daar staat meer info op voor beide partijen. www.nfv.nl is de belangenorganisatie van de franchisegevers. Succes ermee... !!
  11. Karel, Allereerst erg veel succes met je nieuwe bezigheden. Ik heb eens gehoord van diverse agentschappen dat als je een agent bent je verplicht min. 3 verschillende merken moet hanteren. Ik weet het niet geheel zeker maar ik zal dat als ik jou was even navragen bij die bijeenkomst. Succes verder !!
  12. Dank je voor julie reacties.. Zouden jullie nog 1 keer kunnen uitleggen wat die 90K precies inhoud??? mvg
  13. Kosten voor de BV zijn 795 euro... en het is een echt NL BV en geen LTD ofzo. Tenminste dat is wat deze persoon zegt. En zou je me eens kunnen uitleggen wat die 90K precies inhoud?( Denarius ) Mvg
  14. Dit is het antwoord op mijn vragen die ik ge maild had... is een nieuw opgericht, prijs bestaat uit naamsonderzoek, kosten notaris, aanvraag verklaring geen bezwaar, uiteraard heeft u zelf een naamkeuze Dit is alles... Dus ja is het ehct??? of is het tja wat is het eigenlijk.. mvg
  15. Volgens de advertentie gaat het om een geheel NIEUW opgerichte BV . Heb inmiddels wat meer info ( mail maandag verstuurd nu pas reactie ) Het gaat daadwerkelijk om een nederlandse BV dacht misschien een ltd contructie of zo. Ik zal ze nog eens een mail sturen met jullie vragen erbij.. mvg
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.