Jump to content

Drukwerk-centrum.nl

Junior
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    A.H.G. Fokkerstraat 18-J, Assen, 9403AP, Netherlands
  • First name
    Martijn
  • Last name
    ten Pas
  • Company or organization name
    Drukwerk-centrum.nl
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine
  • Skype

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Belastingdienst en d

Company info

  1. Beste HL'ers, We willen toch wat meer gaan doen aan Marketing binnen ons bedrijf. Dit willen we doen door advertenties in Vakbladen van de grafische industrie. Nu hebben we reeds contacten gehad met Grafisch Weekblad en de Adformatie. Dit zijn echter allemaal weekuitgaves en wij zijn op zoek voor 1 keer in de maand (per week is wat te duur). We willen ongeveer €500,- uitgeven voor een 1/4 advertentie. Wie heeft er ervaringen of goede bladen hiervoor? Doelgroep is grafisch vormgevers, uitgevers, reclamebureau's. Alvast bedankt voor jullie reactie. Martijn
  2. Beste, In eerste instantie vind ik het clean blik. Niet te veel kleurtjes en dus netjes. Qua opzet had ik nog wel wat dingetjes anders gedaan zoals bijvoorbeeld; - Producten op de pagina waar men binnen komt (homepage) - Meer informatie over de producten (staat geen omschrijving bij) - Geen logo of tekst in de header, daar mis je je herkenbaarheid mee - geen contactformulier, hoe kan ik vragen stellen? - Algemene voorwaarden erg onduidelijk en naar mijn mening wat kort - Ook staat in je voorwaarden had ik niet gedaan, en hoort ook niet in de voorwaarden. Persoonlijk had ik nog gewacht met je website aan te prijzen. Ga zelf een beetje testen, producten toevoegen en dergelijken. Kijk een wat rond op andere website's en doe wat meer ideeën op over de opbouw. Het begin is er alleen de perfectie mist nog. Martijn
  3. Beste Tjeng, Uiteraard durven wij de concurentie aan. We hebben verstand van ons vak en dat wil bij andere leveranciers nog wel eens ontbreken. Met referenties zijn we druk bezig om te kijken wat mogelijk is. Veel van onze klanten zijn wederverkopers en we kunnen dus niet hun producten ten toon stellen op onze website. Ook op punten van de drukkerij zijn we flink bezig, inmiddels zijn we bezig om een livecam te plaatsen bij onze pers. In de herfst gaan we ons machinepark weer verder aanpakken dus zal dat ook goed onder hande worden genomen. En waar wij ons op richten, prijs en kwaliteit. Qua prijzen zitten we vaak (niet altijd) lager als onze conqurenten met veel eenvoud en persoonlijke begeleiding proberen we ons meer in de markt te binden. Een lang proces, maar inmiddels zijn we al zeer positief ontvangen! Bedankt voor je reactie! Martijn
  4. Beste Roland, Bedankt voor je Post. Helaas zitten we al zo ver live dat we dit soort dingen niet meer kunnen aanpakken nu dat wordt te veel van het goede. We gaan het zeker mee nemen in de toekomst, heb de post zorgvuldig opgeslagen, bedankt! Martijn ten Pas [edit quote ingekort, was niet noodzakelijk voor het begrijpen van de post en vermindert de leesbaarheid van HL]
  5. Beste Highio, Met de technische productinformatie zijn inmiddels nog 2 man bezig alles te perfectioneren dit moet dus goed gaan komen. Verder qua technische mankementen kunnen we weinig verwachten. De site heeft inmiddels al een live versie draaien, deze is enkel gewijzigd voor nederlandse doeleinde. Waarom in de meivakantie. Nu is het qua opdrachten rustig. Per 1 mei kunnen we alles op ons dooie gemak omzetten en kunnen we na het weekend nieuw en fris beginnen. Als we dat hadden gedaan midden in een andere week zit je met uitval van je shop en de mensen die er dan mee moeten werken hebben een te grote overgang. Vandaar dat is gekozen in een rustige tijd voor het weekend.
  6. @ Frans: Duits klopt, dat zijn de laatste dingen die de programmeur vandaag klaar maakt. Verdere opmerkingen pakken we op! Bedankt! @ Jacob: Klopt, gister een mooi setje gekocht bij de office centre deze heeft echter al weer begeven, foto's komen er zeker nog! Teksten zijn niet vrij uit het duits vertaald, echter zijn er nog wel wat punten die aandacht nodig hebben. @Mr.Bitaktus: Duitse hotline moet nog worden veranderd, andere duitse termen worden vandaag aangepast. @Allemaal: Top bedankt voor de reactie's tot zover!
  7. Beste HL'ers, Inmiddels zijn we al enkele maanden bezig met de opzet van onze nieuwe website. Samen met onze programmeur uit Duitsland en de aandeelhouder daar zijn er al heel wat uren in gaan zitten. De planning is om 1 mei live te gaan met de nieuwe website en dat gaan we ook halen. Vandaag worden de laatste foutjes uit de site gehaald om daarna over te gaan in de officiële testfase. Nu hoor ik graag jullie reactie op deze website; URL: www.drukwerk-centrum.com Doelgroep: Groot verbruikers (Reclame bureau's, uitgeverijen en bedrijven) Doel van de website: Een duidelijk en overzichtelijk overzicht geven van de beschikbare producten. Direct de prijs kunnen berekenen zonder tussenkomst van de klantenservice. Kort samen gevat; duidelijk en eenvoudig. Graag reacties met de pluspunten en de minpunten (uiterlijk en gemak). Let op dat de webshop nog niet operationeel is en daarom prijzen dus ook nog niet kloppen, en sommige onderdelen nog niet 100% zijn uitgewerkt. Dit zal later vandaag gebeuren.
  8. Ryan en Joost, Uiteraard heb ik de zoekfunctie al gebruikt, alleen kom zoveel tegen dat ik door de bomen het bos niet echt meer in zie. Maar als ik het een beetje goed begrijp en het duidelijk opsom; Voordelen: - Niet persoonlijk (prive) aansprakelijk - Alleen aansprakelijk voor het vermogen in je eigen B.V. (18.000,- startkapitaal) - Belastingtechnisch bij verkoop voordeliger - Eigen pensioen opbouw Nadelen: - Oprichtingskosten - Dubbele administratie, zowel voor eigen B.V. als de Werk B.V. Zie ik dit goed in, of mis ik nog wat?
  9. Ryan, Klopt, de laatste versie moet als prive persoon zijn. Dus of als prive persoon in de B.V. stappen, of een holding oprichten. Bedankt voor je vlotte reactie alvast, Martijn
  10. Goedenavond HL'ers, Inmiddels run ik met succes een jaar mijn eigen bedrijf. Nu gaan we na een jaar verder met een nieuwe B.V. waar ik zelf 50% aandeelhouder van ga worden. Nu wil ik weten wat voor mij het beste zal zijn. - Zelf een eigen holding oprichten - Als rechtspersoon in de B.V. treden Dit is een gebied waar ik totaal zelf geen verstand van heb, mijn accountant vind optie 1 het beste maar een onderbouwing mis ik een beetje. Wie heeft hier ervaring mee en zou mij het duidelijk kunnen maken. Wat zijn zowel de voor en de nadelen bijvoorbeeld. Alvast bedankt, Martijn ten Pas titel aangepast, mod
  11. Bedankt allemaal! Het is me een flink stuk duidelijker geworden nu allemaal! Bedankt!
  12. Beste Mensen, Via Google vind ik altijd maar antwoorden op veel van mijn vragen, vaak kom ik terrecht op de website van HigherLevel waarvoor ik me vandaag dan ook maar eens heb aangemeld. Toch zit ik nog met een punt waar ik graag jullie reactie over wil hebben. Wij willen in de nabije toekomst diverse diensten vanuit Duitsland gaan halen, nu zit ik alleen met de BTW. Begrijpelijk is dat de buitenlandse onderneming ons facturen zend zonder BTW, deze moeten we hier in Nederland aangeven. Maar als ik nou dit voorbeeld neem: Bedrijf A een Nederlandse onderneming doet inkopen vanuit het buitenland, bij bedrijf B. Bedrijf A ontvangt van bedrijf B een factuur zonder het BTW tarief. Bedrijf A geeft dit netjes in nederland aan bij de fiscus en moet dus die 19% afdragen ...? Toch? Nadat bedrijf A het betreffende product weer verkoopt aan een nederlandse klant moet hij weer 19% op zijn eigen factuur zetten. Totaal zou dat dus komen, dat er totaal over het hele product 36% BTW betaald moet worden, begrijp ik dit nou goed of zie ik dit compleet verkeerd. Graag jullie reacties.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept