Erwin E.

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

Bedrijfsinfo

  • Branche
    Innovatie & concepten

Erwin E.'s trofeeën

  1. Dat wordt dan inderdaad schrijven. Maar probeer wel in dezelfde vorm te blijven zoals het nu is. Het perfecte bestelsysteem is heel gemakkelijk. In zo min mogelijk stappen, maar wel duidelijk en helder genoeg, je bestelling kunnen doorlopen. Het probleem met het geen account hebben is wel op te lossen door in de bestelbevestiging een link op te nemen naar de statuspagina. Laat alleen op die pagina wel alle privacy gevoelige info weg ivm. beveiliging. De klant wil alleen de status weten, meer niet. Je zou bij de keuze voor het afleveradres neer kunnen zetten: Stuur naar een ander adres, er worden extra invoervelden weergegeven (of iets dergelijks) Die verzendopties kunnen klanten toch beter aangeven in het overzicht van het winkelmandje? De eerste pagina bedoel ik dan? Weten ze meteen waar ze aan toe zijn met het totaalbedrag. Je haalt je een boel werk op de hals met 6 webshops die allemaal hetzelfde aanbieden (of gedeeltelijk hetzelfde). 6x reclame maken en adverteren. Veel onnodige extra kosten en tijd. Maak toch 1 webshop en steek daar al je energie in. Zit je ook niet tegen jezelf te concurreren in de zoekmachines.
  2. Begrijp ik het goed dat je 6 webshops hebt met dezelfde producten uit dezelfde database onder verschillende urls?
  3. Ik zou bij deze site niet veel meer aan de omschrijvingen doen. Je zit al goed in de richting van beleving. Mooi ontworpen shop! Ik zou me meer drukker maken om de winkelwagen. Waarom moet ik me registreren als ik wil betalen? Ik wil gewoon betalen en meer niet. Ik denk dat je met een paar aanpassingen de kans verminderd dat iemand afhaakt tijdens de bestelfase. Ik heb de website in 1024x768 bekeken. Op de eerste pagina van de winkelwagen zie ik de vervolgstap pas rechtsonderin als alle toolbars uit staan. Als je de header nou iets minder hoog maakt, veel mensen hebben een google toolbar of iets dergelijks geinstalleerd, dan zien ze de vervolgstap beter. Een duidelijke button ipv. tekstlink zou nog mooier werken. Dan kom je op de pagina waar je in moet loggen of een account moet aanmaken. Hier zou ik mensen alleen laten inloggen of hun faktuuradres in laten voeren. Dat je aan het afleveradres hebt gedacht is super, alleen dat blok zou ik pas laten zien als een klant een afleveradres wil aangeven. Op die plek kan beter de betaalmethode staan. Het blok verzendmethode is overbodig. De klant kan hier geen andere keuze maken en in het winkelwagentje wordt aangegeven wat de verzendkosten zijn. Daardoor kun je het opmerkingen veld omhoog verplaatsen en in de overgebleven ruimte de algemene voorwaarden neerzetten, met daarnaast het akkoord en definitief afrekenen. Zo heb je het scrollen op deze pagina bijna de helft minder gemaakt. Ik neem aan dat in de vervolgstap een totaaloverzicht wordt weergegeven waarna de bestelling definitief wordt gemaakt. (Heb geen testbestelling gedaan). Op de bedankpagina kun je dan alsnog de klant vragen of hij zich met de ingevoerde gegevens wil registreren. Jij hebt de bestelling dan al binnen, inclusief gegevens. Loop trouwens nog even de tekst na op de 2e pagina, zitten wat schoonheidsfoutjes in. Laatste puntje, ik had een artikel in de winkelwagen, de site afgesloten, weer naar de site gegaan, zie dat het product er nog in zit, maar kan niet direct naar de winkelwagen. Moet naar onderen scrollen om er weer in te komen. Kun je van het woord winkelmandje geen link maken of er een knop onder zetten die direct naar het mandje gaat? Hoop dat je hier iets aan hebt. Apotheek of Drogist zou ik zo niet benoemen. Hulpmiddelen of iets dergelijks past beter. Stel je voor dat je gevonden wordt op Apotheek of Drogist..... :D
  4. Met een 301 redirect is dat goed op te lossen. Hou daarna in de gaten of alles weer is geindexeerd, haal de 301's weer weg en je hebt amper resultaat verlies.
  5. Het belangrijkste is juist dat je als eerste aan je bezoeker denkt. Ik kan me niet herinneren dat Google of welke zoekmachine dan ook ergens heeft staan dat je niet meer dan 6x een keyword op een pagina mag zetten. Zorg dat je inderdaad een unieke inhoud hebt, dat van toegevoegde waarde is voor jouw bezoeker en op een natuurlijke wijze is geschreven. Dan komen de links ook vanzelf. Is misschien iets meer werk, maar je loopt dan totaal geen risico dat je door een zoekmachine als verdacht wordt gezien. En vergeet aub de toolbar pagerank. Wordt nodig tijd dat die uit de toolbar gesloopt wordt. Dat getal zegt helemaal niks. De tijd die je steekt in het zoeken naar relevante links kun je beter besteden aan het toevoegen van nieuwe inhoud aan de site. Bouw een site met liefde uit, dat zullen jouw bezoekers waarderen en daardoor ook de zoekmachines.
  6. In deze vorm is het spam. Het idee met de widgets is beter. Alleen als die widget dan door een persoon via de site zelf gehaald wordt.
  7. Even een opmerking over het contactformulier. Je vraagt daar om een heleboel gegevens. Heb je niet genoeg aan naam, e-mail en telefoonnummer. Als iemand je een bericht stuurt heb je alsnog de mogelijkheid om persoonlijk contact te leggen. Ook zit er geen enkele controle op of je alles wel hebt ingevult. Op z'n minst zou ik naam en e-mail verplichten. Verder een hele mooie site!
  8. Denk inderdaad dat Magento wel heel goed bezig is. Het vereist wel wat van de server, maar de hele doorloop van zoekmachine-vriendelijk tot bestelproces is super geregeld. Alleen de dubbele inhoud er nog uit en het is vrijwel perfect.
  9. Alhoewel het al een maand geleden is dat dit is gepost wil ik hier toch op reageren. Ik heb je site eens bekeken en vraag me echt af wat dit bureau aan SEO heeft gedaan. Styles in de code, de link van de designer onderaan elke pagina, metatags die overbodig zijn of juist niet aanwezig. Haal de site maar eens door validator.w3.org en je weet exact wat er aan de code scheelt. Dan het bestelproces, als ik op de site kom via een zoekopdracht en een product bestel, dan krijg ik direct een bestelformulier voor me. Nu zit ik te werken op een hoge resolutie, maar mensen met een 1024x768 resolutie zien nog net dat ze een naam in moeten vullen. Waarom weten ze niet, omdat het product wat ze besteld hebben onderaan de pagina staat. Een nieuw product toevoegen kan helaas niet, het oude wordt overschreven... Snelste oplossing voor een betere weergave? Maak de header kleiner. Jouw bezoeker komt tenslotte voor het product. Ik kwam een advertentie in Google tegen met de volgende advertentietekst: Ruime keuze Teakmeubelen aan SuperPrijzen met gratis levering! Die zin loopt niet helemaal zoals het hoort. Kan iemand me vertellen wat social media optimisation is? Weet je wat daarvoor gedaan is? Nog even in Google.be gezocht op het woord teak. Je staat op #3 in de organische resultaten, en #2 in de betaalde resultaten. Die advertentie is denk ik volledig overbodig. 6000 Euro betalen per maand voor een advertentiecampagne is erg veel geld, vooral als de conversie dan niet goed geregeld is. Bovenaan staan in Google is geen doel, maar een middel. Het belangrijkste is toch dat je de meubels verkoopt? Ik heb nog niet eens alle andere punten opgenoemd die er zijn, maar ik schrik er van dat mensen op zo'n manier gewoon geflest worden. Ik hoop dat Alfa83 er iets aan heeft en mee doet, want dit is bakken met geld weggooien.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.