rikegroup

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

rikegroup's trofeeën

  1. Hoe kun je het imago van een bestaand merk verbeteren en meer klanten binnen halen? Hoe creëer je überhaupt een sterk merk? Merkontwikkeling ervaar ik als een lastige klus. Want uw merk moet natuurlijk overtuigen en langer meegaan dan vandaag. Wie heeft er ervaringen met het inschakelen van een marketing bureau? Ik ben nogal huiverig als het gaat om return of investment. Ook ben ik regelmatig benader voor advertenties in magazines en bladen, maar daar hoor ik regelmatig slechte verhalen van. Wellicht is het bedanken van je klanten met originele met eigen logo bedrukte geschenken nog een optie maar wat voor keuzes dien je dan te maken zonder leeg te lopen? Of is het aloude telefonisch acquireren nog altijd een goede weg naar meer klanten? Met internet hebben wij leuke resultaten door een goede zoekmachine strategie. Wie goede ervaringen heeft en suggesties graag! (Edit door moderator: ook verkapte linkspam is spam volgens de regels van dit forum)
  2. Richt je op de organische resultaten van Google ipv Adwords. Uit meerdere studies is aangetoond dat er veel meer op organische resultaten wordt geklikt. Daarnaast is het gratis. Alvast 10 tips: Grootste struikelblok:javascriptnavigatiemenu's. Bij gebruik van deze techniek kunnen zoekmachines de pagina's niet optimaal indexeren. Gebruik geen lange parameters, dit zijn lange webadressen met daarin allerlei parameters (tekens). Met korte parameters hou je de aandacht van zoekmachines langer vast. Gebruik een sitemap.Zoekmachines indexeren alleen pagina's die ze kennen. Zorg er dus voor dat elke pagina op de een of ander manier met de rest verbonden is. Er mogen dus geen loshangende pagina's zijn. Het gebruik van een sitemap is een van de beste manieren om daarvoor te zorgen. Maak goede content; een robot (of spider) moet de site goed kunnen 'lezen' voordat deze kan worden opgenomen in de index van een zoekmachine. Zorg er dus voor dat de website goed leesbaar is. Gebruik alleen redirects als het niet anders kan. Redirects worden doorgaans gebruikt om website bezoekers die een oude pagina opvragen door te sturen naar de nieuwe pagina. Deze doorverwijzing betekent sowieso een extra stap voor een zoekmachine spider, dus een extra kans om af te haken. Daarnaast kan een verkeerd uitgevoerde redirect er direct voor zorgen dat een spider afhaakt en de pagina dus niet gezien wordt door zoekmachines. Gebruik geen frames. Pagina's opgebouwd uit frames zijn voor zoekmachines moeilijk te doorgronden. Voorkom het gebruik van id's in url's; Zoekmachines hebben problemen met parameters met daar in =id in =url omdat dit vaak waarden zijn die veranderen per websitebezoek. Gebruik goede titels voor uw pagina; zoekmachines tonen de titel namelijk als linktekst bij de zoekresultaten. Spreek de taal van de gebruiker. Het heeft weinig zin om uw website te optimaliseren voor termen als uw doelgroep iets heel anders gebruikt. Ga niet alleen uit van uw intuitie, maar brainstorm met anderen, het liefst met uw doelgroep zelf. Maak altijd een website die bedoeld is voor gebruikers; zoekmachines zullen de website dan vaker vanzelf vinden. Goog luck!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.