kevinvg

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    hakselseweg 17-G, ede, 6713KT, Nederland
  • Voornaam
    kevin
  • Achternaam
    van gestel
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    inktbonus.nl
  • Websiteadres
  • Skype

Bedrijfsinfo

kevinvg's trofeeën

  1. Beste forum leden, Ik heb een kleine vraag of dit mag of niet? Bedrijf A = klant Bedrijf B = opdrachtnemer (ik/wij) Bedrijf C = schade aannemer wij heb schade gemaakt die verder wordt afgehandelt met onze verzekering en Bedrijf C wij hebben zelf Bedrijf C gebeld en onze gegevens doorgegeven voor de factuur en afhandeling. de factuur die wij sturen naar Bedrijf A is tot op heden nog niet voldaan. Mag Bedrijf A een kopie van deze factuur + betalingsbewijs opeisen zodat Bedrijf C zich niet kan vervoegen bij Bedrijf A, terwijl bedrijf A niet gemeld is tijdens aanmelding?
  2. de probleem waarom de prijskorting zo laag is, is de winst marge van de verkoop minder dan 2% is. als ik mijn producten ga vergelijken met concurrenten en de winst marge op 10% zet lopen de klanten weg omdat ik te duur ben. en in mijn producten ben ik tot nu toe de enige die deze systeem ga hanteren. en toch zelfde prijs wil behouden.
  3. kunt u mij dan wel vertellen hoe ik het moet oplossen zodat de klant wel de fair prijs betaal. en ik toch winst boek
  4. Beste forum leden. Ik zit nu met voor mij 1 belangrijke vraag. tijdens onze website en winkel willen wij nu een bonus spaar systeem invoeren zoals Airmiles wij hebben al berekent dat voor elke € 1,- de klant 1 bonus punt krijg. wij willen namelijk als de prijs 10 euro is toch winst te kunnen boeken van de bonus systeem. Weet iemand hoe ik de berekening kan gaan maken?? ik had namelijk iets van Prijs verkoop incl. btw €10.- Klant krijgt 10 spaarpunten Prijs per punt zal op € 0.008 gegeven worden. als klant genoeg punten heeft kan hij ook het product kopen met zijn punten. inplaats van die 10€ wordt de verkoopprijs met punten inwissel we willen ook daarop winst maken en zeggen bij de prijs met punten is dan € 15.- Zie berekening verkoopprijs € 15.00 / 0.008 = 1875 inwissel punten? of kan ik toch beter kiezen voor de origineel prijs Verkoopprijs €10.00 / 0.008 = 1250 punten Met vriendelijke groeten Kevin
  5. de datum klopt maar omdat de boekhouding op andere locatie sta dan waar ik vandaan poste in mijn eerste bericht kan het even mislopen. nu heb ik boekhouding en de normaal flora pc bij elkaar staan dus kan nu beter antwoord geven. de factuur bedrag bedraagt € 176.44 excl. btw. beetje veel geld om die te laten liggen, en een klant die op 2 juni besteld en op 4 juni is deze afgeleverd met weer een factuur bij de goederen. op dat moment kan die persoon ook kunnen bedenken van ik ga het bedrag snel overmaken maar nee meneer wacht naar 3 eigen factuur(s), en die van de incasso. nu bijna 2 maanden verder zit je echt niet met billen bloot nog steeds op het strand. tot nader inzien had meneer op tijd kunnen betalen. Met vriendelijke groet,
  6. van mijn kant zijn er wel brieven verstuurd van de incasso kant is onbekend
  7. Nee helaas was niet via intrum justitia maar via direct incasso de volgende is al gedaan. 1e factuur verzonden op 2-6-2010 2e factuur herinnering gestuurd op 17-6-2010 3e herinnering met administratie kosten en weer de mogelijkheid te geven om op 24-6-2010 te voldaan. Geen betaling gekregen incasso aanmelding traject gestart. incasso traject. 12 jul 2010 incasso heeft bericht verstuurd naar de klant 19 jul 2010 Telefoon geeft geen gehoor, later nog eens proberen. 19 jul 2010 Aanmaning 2 aan debiteur verzonden. 19 jul 2010 Bestand aanmaning_2.doc door ***@directincasso.nl via email verstuurd aan info@*****.nl 26 jul 2010 Telefoon geeft geen gehoor, later nog eens proberen. 26 jul 2010 Aanmaning 3 aan debiteur verzonden. 26 jul 2010 Bestand aanmaning_3.doc door ***@directincasso.nl via email verstuurd aan info@*****.nl 29 jul 2010 terug koppeling van direct incasso om de zaak te sluiten. maar wat zijn de mogelijkheid in de kanton procedures? als ik zijn 06 bel krijg ik een ander gegevens dan de persoon die besteld heeft. bedrijfsnaam sta wel online op de www. maar kan niks vinden in de handelsregister van de kvk. en wat is de adertjes onder het gras onder dan ?? Met vriendelijke groeten
  8. ik weet niet of dit de goede plek is maar hierbij mijn vraag. vanaf 10-06-2010 heeft een klant een bestelling gedaan op betaling binnen 14 werkdagen op factuur. nu hebben we de 14 werkdag(en) netjes afgewacht maar helaas geen boeking van zijn order op onze rekening. wij hebben toen een herinnering gestuurd met je raad het al niet betalen van de rekening. wij weer een bericht aangetekend versturen met extra administratie kosten maar weer nier betalen. nu op dit moment krijg ik naar maand later aanmelding van de incasso als bericht. "in bovengenoemde zaak delen wij u mede dat wij geen reactie en/of betaling van uw debiteur hebben ontvangen. De minnelijke fase is hiermee beëindigd. Graag leggen wij u een aantal mogelijkheden voor om, al dan niet gerechtelijk, dit dossier voort te zetten en aldus te trachten uw vordering alsnog te verhalen" nu krijg ik een keuze. 1) uitbrengen van een coneptdagvaarding aan de debiteutr. kosten € 17.50 excl. btw 2) gemeentelijke basisadministratie naarvragen € 55.00 xcl. btw 3) dagvaarden kosten 267.25 excl. btw als ik alle optie doet kost het me klauwen vol met geld terwijl hij toch niet gaat betalen wat raden jullie aan eventueel aangifte doen bij politie, en zelf voor de rechter slepen en beslag leggen of moet ik hierbij iets anders bedenken. mod-edit: typo in titel aangepast
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.