-
Edith61 startte met het volgen van Distribiteur worden voor Spaanse leverancier en Uitbreiding aktiviteiten in deze tijd te doen?
- Coach/sparringpartner
-
Coach/sparringpartner
Af en toe heb je het idee dat je een beetje vastloopt. Je weet het ff niet meer. Je hebt even iemand nodig waar je mee kunt overleggen, iemand die je een zetje in de goede richting geeft. Iemand die frisse ideeën heeft. Zo iemand zoek ik dus. Als kleine zelfstandige ben ik met mijn wellness en beautysalon binnengerold bij een grote keten. Sinds 2 jaar draai ik daar nu mijn salon. Dit gaat met vlagen heel erg goed en met vlagen wat minder. Het ligt gewoon aan de mensen die er zijn. Er zijn telkens wisselende gasten waardoor je a la minute moet inspringen op de vraag. Wie heeft tips waar ik een goed coach/sparringpartner kan vinden???? Alvast bedankt.
-
Links replica watches op mijn website. Wat nu?
De links staan op de website zelf, dus op de welkomstpagina, en de pagina van bijvoorbeeld beschrijvingen. Dus zou er een lek moeten zijn. Maar het bedrijf dat de website gebouwd heeft en de website host doet ook de updates van de CRM, daar hoef ik zelf allemaal niets aan te doen. Het is mij duidelijk dat dat bedrijf dus geen goed beveiligd systeem of programma heeft. Maar eigenlijk is mijn vraag nu dus wat ik het best e kan doen als ik de site zelf opnieuw gemaakt heb? Een andere beheerder zoeken? Een eigen server huren? Een andere Webhostbedrijf zoeken?
- Links replica watches op mijn website. Wat nu?
-
Links replica watches op mijn website. Wat nu?
Ik heb het laatste half jaar telkens links van replica watches op mijn website. De eerste maanden was het alleen in de webshop (die een andere naam heeft dan mij. Website) maar nu is het de laatste maanden ook telkens op de normale website. De links worden her en der op de site gezet en ik krijg telkens aanvraagformulieren die spam zijn. Het bedrijf dat mijn website gemaakt heeft en de hosting doet krijgt het niet opgelost. Naar mijn mening ligt het toch aan hun server of zie ik dat verkeerd? Ik heb de webshop al tijdelijk uit de lucht gehaald maar de website kan ik niet missen. Nu wil ik zelf een nieuwe site gaan maken (had ik voorheen ook zelf gedaan). Maar wat kan ik nu het beste doen om te voorkomen dat die ook weer gehacked word?
- Rekening van Getty Images???
-
Rekening van Getty Images???
En ja hoor. Vandaag weer een brief van Getty Images. Belangrijkste deel cuit de tekst: In geval van niet betalen van het schikkingsbedrag van €799,50 zullen wijhet dossier overmaken aan onze juridische afdeling of onze advocaat en bestaat dus de mogelijkheid dat er onmiddellijk juridische stappen ondernomen worden ter bekoring van een hogere schadevergoeding dan het bedrag dat wij nu via deze schikking aanbieden. Wat nu? Moet ik hierop reageren? Ik heb sinds de eerste brief intussen foto's gekocht via internet. Daarvoor betaalde ik 35 euro voor 4 foto's. Is het een idee om een tegenvoorstel te doen van bijv. 10 euro? Want 800 incl. Btw is toch belachelijk voor 1 foto? Graag jullie advies.
- Uitbreiding aktiviteiten in deze tijd te doen?
- Rekening van Getty Images???
- Welke manieren om klanten te laten reserveren?
- Welke manieren om klanten te laten reserveren?
- Welke manieren om klanten te laten reserveren?
-
Welke manieren om klanten te laten reserveren?
Ik moet manieren zien te vinden waarmee klanten kunnen reserveren. Als ik bezig ben met behandelingen is de deur gesloten en staat de telefoon uit ivm de rust die er moet zijn. Wie heeft ideeën voor manieren waarop mensen kunnen reserveren? Natuurlijk kan dat door het inspreken van voicemail of het sturen van een mail. Maar wat kan nog meer. De klanten zijn op vakantie dus hebben niet altijd de mogelijkheid om te mailen of bellen.
- wellness & beautysalon vakantiepark: Hoe nu verder?
-
wellness & beautysalon vakantiepark: Hoe nu verder?
Ik had een ander voorstel gedaan aan de manager. In eerste instantie ging men niet akkoord en hielden ze vast aan het bedrag wat ze eerder voorgesteld hadden. Ik heb dat laten bezinken en ben er toch tegenin gegaan en heb vast gehouden aan mijn voorstel. In eerste instantie wilde hij toen het huidige huurcontract door laten lopen. Ik heb toen gezegd dat dat reden voor mij was om te stoppen. Toen zei hij dat ik dan formeel op moest zeggen middels een brief. Ik zei dat is oke. Dan kon Center parcs alsnog binnen de opzegtermijn van 3 maanden reageren. Ik zei dat dat prima was. Toen ineens draaide hij om en ging akkoord met mijn voorstel. Er wordt een nieuwe huurovereenkomst opgemaakt, in eerste instantie weer voor een jaar met daarna stilzwijgende verlenging. De huur wordt vast zoals ik had voorgesteld voor het bedrag dat ik had voorgesteld. Verder doe ik voortaan zelf alle reserveringen en ontvang ik dus ook meteen de betalingen. Ik ben er erg blij mee! Door sterk te blijven en het advies van o.a. happy Feet op te volgen heb ik het gered. Bedankt allemaal voor jullie adviezen en steun. Ik voel me weer sterk en ga er vol tegenaan.