deondernemer

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    maak een keuze

deondernemer's trofeeën

  1. Ik breng wel aanmaningskosten/incassokosten in rekening, maar gebruik hiervoor geen aparte factuur. Ik breng deze kosten in rekening op de herinneringsbrief (dus geen apart factuurnummer). Nu heb ik dit voor de eerste keer moeten doen, maar ook ik kom er niet uit hoe ik dit het beste kan inboeken. Naar mijn mening zijn er 3 mogelijkheden: 1. Vordering factuur waar de kosten betrekking op hebben uitbreiden (dus onder deze factuur scharen in boekhouding) 2. Deze kosten apart als vordering boeken (maar geen factuurnummer dus) 3. Kosten niet als vordering boeken, maar bij betaling direct boeken bv als ontvangen incassokosten. Welke mogelijkheid gebruiken jullie (of zijn er nog betere mogelijkheden?) of welke mogelijkheid zou je mij aanraden?
  2. Dus het is voor de huurovereenkomst niet nodig om al een kvk en btw nummer te hebben?
  3. Hallo allemaal, Ik vroeg me af of het mogelijk is om een bedrijfspand te gaan huren voordat je een eenmanszaak hebt opgericht. Ik wil mijn inschrijving kvk en belastingdienst namelijk meteen op dat adres gaan doen. Alvast bedankt voor het meedenken! Groet, De ondernemer
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.