Jump to content

DarkYuna

Junior
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer in spe
  • Gender
    Female
  • First name
    Tamara
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    belastingdienst
  1. Zo, ik ben druk bezig alles te veranderen en beter te maken. Ik ben de product teksten aan het aanpassen en heb het "precies zoals op de foto" eruit gehaald. Ook heb ik geprobeerd de teksten wat professioneler over te laten komen. Alles gecontroleerd op spelling. Onodige hoofdletters weggehaald. Ik heb dit wel laten staan op de product pagina's omdat je dan de nadruk beter legt op woorden, of toch ook maar weglaten? Direct een SSL certificaat aangevraagt. Dit is er helemaal bij in geschoten en heb ik niet meer aan gedacht, heel slecht :-[. Shoptrader gaat voor mij de velden aanpassen die je nu door mijn witte tekst niet kan lezen. Ze zijn nog bezig met het oplossen van het probleem in adres veld. Dus, wat vinden jullie nu? Gaat het de goede kant op of kan ik echt beter iemand dit professioneel laten doen? Ik ben echt heel blij met jullie tips en kritiek, leer er veel van!
  2. Zie deze post. Omzetbelasting is hetzelfde als BTW. Inkomstenbelasting is je andere aangifte.
  3. Ik heb laatst het boek Boekhouden voor Dummies gekocht. Voor mij als startende ondernemer zeker interessant! Misschien voor jouw ook? Er word hier veel over termen uitgelegt en over hoe je alles het beste bij kan houden!
  4. Nederlands is inderdaad niet mijn sterkste punt. Geef mij maar engels, dat is zoveel makkelijker ::). Ik ben druk aan het werken om de spelling en gramatica te verbeteren. Loop alles nu pagina voor pagina af om niets te missen. Pas meteen de teksten aan zodat ze wat professioneler overkomen. Ik merkte ook dat ik veel dingen onnodig met een hoofdletter schrijf. Zoals de maanden... Maar goed, jullie zijn er natuurlijk niet om mij een les in nederlands te geven ;D. @John Je hebt ook wel gelijk, ik heb dit te snel opgestart en hier dus niet goed over nagedacht. Het levert dan ook dit moment niet het resultaat op wat ik gehoopt had. Jouw uitleg maakt duidelijk waarom. Maar nu weet ik hoe ik het wel moet doen! @ Libertes Dit mis ik inderdaad nog. Heb hier ook de Hyves voor maar het zal inderdaad geen kwaad kunnen dit ook op de website te vermelden. Ik heb gelukkig nog geen retouren gehad, maar daar integen hadden ze ook nog nooit mijn fiets gestolen en nu 2x in de maand. Dus je weet maar nooit ::).
  5. Ben trouwens wel verbaasd dat deze shop een lening heeft gekregen, begrijp mij niet verkeerd hoor maar ik had destijds een hypermodern plan zonder tekstfouten en gebruik van smileys (om maar een voorbeeld te geven) en kreeg 0,00 op het rekest ;) Dus omdat ik taalfouten maak kan ik niet een hypermodern ondernemingsplan neerzetten? Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet opvatten. Het gaat ook zeker niet om een wereld bedrag dat ik moest lenen. Maar als die mensen vertrouwen in mij hebben dat ik dit waar kan maken snap ik niet dat jij dit in twijfel trekt vanwege taalfouten? Of is dit meer een opmerking aan de mensen die leningen verstrekken? @ William Ik gebruik Hyves hier ook al voor maar zal me zeker meer gaan verdiepen in Facebook en Twitter. Dacht alleen dat mijn doelgroep zich meer op Hyves bevond.
  6. Waar lees jij nieuws 2 maart? Ik heb er wel op staan wat er nieuw binnen komt op 2 maart. Of valt dit onder hetzelfde?
  7. Omschrijving van je concept: Ik heb een webwinkel in dameskleding die sinds Januari "live" is. Daarvoor was hij ook al live maar puur voor de zoekmachines, dus zonder producten. Ik wil een zo wisselend mogelijk assortiment aanbieden en de kosten laag houden voor zowel mijzelf als voor de klanten. Website Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: 1. Lening gekregen, Voorraad ingekocht 2. Webshop Host gezocht en hier betaal ik dus maandelijks voor. Zelf heb ik een basis kennis van CSS en Html enzo dus kan wel iets veranderen hier en daar. Ze hebben ook een goede support service waarin ik gelukkig al mijn vragen kwijt kan, dit lossen ze dan erg snel op. 3. Afrekenen zonder account aangezet. 4. Ideal geregeld. 5. Promotie op Hyves en Addmarkt. 6. Zakelijke rekening, kvk inschrijving, belastingienst etc... 7. Concurenten bekeken en gevolgd. Hierdoor weet ik een beetje wat verkoopt en wat niet. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Anders zijn dan anderen, geen levertijden hebben van een week maar binnen een dag kunnen leveren. Snel wisselen van assortiment en niet na een jaar nog met dezelfde producten te zitten. Uitdaging = prijzen lager houden als de concurrent. Uitdaging = geen levertijden. Uitdaging = Diversiteit Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Niet denk ik.... Ik denk dat dit concept voor veel mensen van toepassing is. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop feedback te krijgen over hoe mijn website eruit ziet. Vooral over de Banner. Ik wil hier niet teveel aandacht naar maar je moet het wel zien. Hoe is de layout? Werkt het allemaal een beetje klantvriendelijk? Nodigt het uit om te kopen? Verbeterpunten en Tips zijn daarom erg welkom. Mijn gemiddelde CTR is 4,5% bij addmarkt. Genoeg bezoekers zijn het echter nog niet. Gemiddeld 100 unieke per dag. Maar dan betaal ik dus op dit moment het minimale aan marketing. Ik verkoop genoeg om mijn "vast lasten" te betalen maar maak nog geen winst. Ligt dit dan aan de Website? Ik heb namelijk het idee dat ik mezelf er blind op aan het staren ben xD.
  8. Hoi Hoi, ik zie een bekende ;) Je zou google addwors kunnen uitproberen. Mijn beste resultaten haal ik uit marktplaats addmarkt. Je zou hier op creatieve manier best goede resultaten mee kunnen behalen. Het kost natuurlijk wel geld, maar als het goed gaat krijg je er meer voor terug! Google is je grootste vriend. Dus als jij unieke beschrijvingen bij je producten hebt en goede meta-tags en titels die dit onderbouwen vind Google je beter. Moeten je beschrijvingen wel in het nederlands zijn vanzelf. Als je budget het toelaat zou je in een mode/sieraden magazine misschien een advertentie kunnen plaatsen aangezien ik jouw sieraden wel uniek vin. Je kan flyers laten drukken en uitdelen op belangerijke evenementen. Dan hoef je er in principe niet te staan, of je moet dat hetzelfde vinden xD, Denk aan kreadoe enzo.. Zo dat waren mijn ideeen :)
  9. Dat komt omdat ik nu zie dat ik bijvoorbeeld een order moet sturen naar Piet Klaasje. Maar Piet Klaasje staat niet bij mijn klanten. Je ziet inderdaad alleen verkochte orders van mensen die al klant zijn. Niet van mensen die zich niet geregistreerd hebben. Maar ik volg ze wel eens via "wie is er online". Zo kwam ik erachter dat ze daar afhaakte. Probeer er achter te komen waarom bestaande klanten afhaken. Zo kwam ik er bijvoorbeeld achter dat mensen helemaal niet graag zomaar een telefoonnummer opgeven en dat het vakje bedrijfsnaam ook wel heel vreemd stond aangezien ik aan particulieren verkoop. Maar ik ben gewoon een "je" hoor ;). Iedereen geeft je echt goede adviezen. Probeer te kijken wat in jouw straatje en budget past, ik weet zeker dat je dan een heel eind verder komt!
  10. Je hebt dezelfde host als ik zie ik. Ze zijn best meegaand, hebben voor mij ook dingen aangepast in het registratie veld. Even een ticket aanmaken en meestal binnen een dag antwoord. Ik heb wel het verplicht een account aanmaken uitgezet. Dit kost dan 5 euro maar het heeft bij mij al 10 extra verkopen deze maand opgeleverd. Dus het geld is het zeker waard. Probeer eens een tijdje klanten te volgen, ik zit dan in een andere branche maar bij mij haakte ze wel af bij create account. Dat kon ik dan zien omdat ze een volle winkelwagen hadden, maar op die pagina bleven steken. Ik vind ook niet dat je zomaar mag zeggen van dat ze er niks aan doen. Voor mij hebben ze alles altijd keurig geregeld. Van het aanpassen van de velden tot aan "domme" vragen van mij over de achtergrond.... Als je geen website voor je wilt laten bouwen zit je naar mijn idee bij 1 van de betere "kant en klare" webshopmakers. Veel succes verder ;)
  11. Weer wat geleerd.. Ik wist niet dat Paypal zo slecht kon zijn oO. Wat bedoel je precies met de wisselkoersen. Zijn ze dan niet verplicht de "standaard" aan te houden?
  12. Ik gebruik Paypal voor mijn betalingen buiten de EU. Misschien ook een optie voor jouw? Mits je leveranciers dit aanbieden natuurlijk....
  13. Ik kan ook wel een paar puntjes opnoemen. 1. Dit stukje tekst maakt mij in de war... Onze verzendkosten bestaan uit de kosten voor het pakken van het juiste artikel, logistieke verwerking en het pakket bij TNT aanbieden. Voor een bestelling binnen Nederland berekenen we GEEN verzendkosten. Heb je nou wel of geen verzendkosten? Of bereken je alleen het posttarief niet? ??? 2. Je site is op mij computer traag. Dit ervaar ik als erg vervelend. Misschien komt dit door de grootte van de foto's? Of ligt het wel aan mijn pc ;). 3. Ik mis een optie om me op te geven voor een nieuwsbrief. Ik als consument vind het te veel moeite om jouw eerst een mail te moeten sturen om op een mailing lijst te komen. Misschien kan je daarvoor nog stukje vrijmaken op je website?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept