Dat is indderdaad de grote vraag.
Wilde het erbij vermelden maar dacht dat ik dan overbodige info zou geven.
De 50 euro is natuurlijk niet heilig. Het moet/mag tussen de 40 en 60 euro zijn. Dit omdat ik voor elk product +-10 euro aan marketing wil spenderen. Het is een technisch product, om die reden wil ik ook een goede klantenservice kunnen bieden.
(lees een gratis telefoonnr waar je voor vragen, klachten, opmerkingen en technische ondersteuning terecht kunt)
Een ingebouwd track en trace systeem waar klanten de status van hun bestelling kunnen volgen zonder te hoeven in te loggen bij de TNT en derg.
Al met al brengen deze en andere dingen kosten met zich mee, als ik bepaalde dingen zoals service niet kan bieden aan mijn klanten, begin ik er ook niet aan. Ze kopen uiteindelijk een totaalpakket en niet alleen het product.
Goed doen is overwegen om het niet doen als het beter kan.
Vandaar die +- 50 euro winst. Desondanks blijf ik een van de goedkopere aanbieders van het product.
I