SinceTomorrow

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Krabbedampad 16, Eindhoven, 5611GW, Nederland
  • Voornaam
    Joost
  • Achternaam
    Aanen
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Aanen Management
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Eindhoven
  • Telefoonnummer
    0640224135
  • Branche
    Innovatie & concepten
  • Branche 2
    Industrie & bouw
  • Branche 3
    Financiering & bankwezen
  • Websiteadres

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Mijn visie delen

SinceTomorrow's trofeeën

  1. Allen bedankt voor jullie reacties. Ik krijg de indruk dat het uiteindelijk neer komt op vele factoren die met name subjectief zijn en worden bepaald door de OPTA. Ik zal contact met ze opnemen en het scenario voorleggen. Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten.
  2. Heren, Bedankt voor jullie reacties! Het betreft een gratis dienst die aangeboden wordt, en het bericht zal zeker niet overkomen als de irritante 'spam' waar sommigen van jullie vanuit gaan. Ook zorgen we ervoor dat een uitnodiging slechts een keer verzonden kan worden. 'ongewenst'is dus ook maar betrekkelijk. Ik zou in de schoenen van een rijschool, het betreffende bericht graag ontvangen. De e-mail adressen waarnaar het verstuurd wordt zijn hebben wij al in ons bezit. deze worden dus niet door de bezoeker die het bericht namens zich laat versturen ingevuld. Wat wel kan is dat de bezoeker het email adres zelf aanpast. Het adres wordt dus wel "voorgekauwd" alleen kan de uitnodigende partij deze verifiëren/aanpassen. De vraag is dus alleen ofdat het legaal is om dit op deze manier te doen. Mvg, Joost
  3. Beste John, Bedankt voor je antwoord. Wat mij echter niet duidelijk wordt uit het artikel is of er regels zijn omtrent wie er het email adres van de geadresseerde aanlevert. In onze toepassing is het zo dat een bezoeker van onze website (rijscholen overzicht) zijn eigen rijschool kan uitnodigen deel te nemen aan de website. Nu is het zo dat wij al in het bezit zijn van alle mail adressen van de rijscholen in nederland. Is het 'legaal' om wanneer een bezoeker zoekt naar een specifieke rijschool, en deze nog niet is aangemeld bij onze site, de bezoeker de mogelijkheid te geven deze rijschool uit te nodigen om deel te nemen? d.w.z. een een knop "nodig deze rijschool uit" waarna een standaard bericht tevoorschijn komt (waaraan de gebruiker uiteraard aanpassingen kan maken) met het email adres van de rijschool al ingevuld. Het bericht wordt vervolgens door onze website verstuurd in naam van de betreffende bezoeker. Ik ben zeer benieuwd. mvg, Joost
  4. Sinds 1 oktober 2009 wordt 'spam' beboet door de OPTA. Nu is het mij onduidelijk wanneer iets precies spam is. Je mag niet zomaar reclame, of een automatisch verstuurd bericht naar een bedrijf sturen waarvan je het e-mail adres hebt tenzij ze hebben ingestemd met het ontvangen van dergelijke mails. Aan de andere kant mag je een bedrijf wel gewoon bellen. facebook (en hyves) maken gebruik van het netwerk van de gebruiker zelf. Wanneer iemand zich aanmeld kan die zijn email contacten importeren, vervolgens stuurt facebook een mail (vanuit facebook) naar deze email adressen met de vraag of zijn een account aan willen maken. Dit lijkt mij in strijd met de spam wet aangezien de mail gewoon vanaf facebook wordt verstuurd, echter dit keer op commando van een gebruikers. Nu is het zo dat ik de mogelijkheid zie zelf een dergelijk systeem in een website te bouwen en zo het bereik naar klanten te vergroten. Echter doe ik dit alleen wanneer ik zeker weet dat het legaal is en ik geen boete riskeer. Is er iemand op het forum die meer af weet van de spam wet? Ik hoor graag meer over de regels rond spam. Alvast bedankt! Mvg, Joost mod edit: link eigen site verwijderd
  5. Heren, Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben in ieder geval blij te lezen dat de meesten hier vinden dat er niets aan de hand is. Gelukkig! Wanneer het allemaal afgehandeld is zal ik hier nog even laten weten hoe het uiteindelijk afgelopen is. Nogmaals bedankt voor jullie hulp! Mvg, Joost
  6. Het terughalen van de levering is inderdaad de enige keuze denk ik. Ik ben alleen bang voor een claim van mijn klant, die moet namelijk zijn kopers nu weer vertellen dat hij niet kan leveren. Ik weet er zelf helaas te weinig vanaf om te kunnen inschatten of hij met het eisen van een schade/onkosten/etc.-vergoeding in zijn recht staat.
  7. Ze zijn zó nep dat het echt lijkt. Complete namaak, wel met dezelfde functionaliteit, merk naam etc. alleen aan de hand van kleine details zijn ze van echt te onderscheiden. daarnaast zit er een product registratie code bij die niet werkt. Mijn leverancier in China geeft nu toe dat ze nep zijn. Maar aangezien ik het sample dat ze opgestuurd hebben zelf goed heb gekeurd kan ik ze niet zo veel maken.
  8. Beste, Ik zit met een probleem, en hoop dat iemand met ervaring mij kan helpen. Het zit zo; Enkele weken geleden heb ik (voor het eerst) producten uit China over laten komen. Niets mis met de kwaliteit, en alles was netjes geregeld. Ik heb van te voren zelfs een sample opgestuurd gekregen, waarna ik de rest over heb laten komen (een totaal van 120 stuks). de helft daarvan had ik al doorverkocht aan een retailer toen er opeens berichten op het internet verschenen over namaak modellen. Als een speer ben ik gaan kijken, en ja hoor! Ook die van mij waren nepperds. Ik heb direct mijn klant gebeld die mijn zending al ontvangen had. Hij had ze zelfs al verkocht (webwinkel) maar nog niet opgestuurd. Hoe of wat nu verder? Wat zijn juridisch gezien mijn plichten als leverancier? Ik heb zonder dat ik het wist namaak producten geleverd, maar ik hoor wel garant te staan voor de kwaliteit en dus ook de echtheid? Ik hoop dat iemand mij hierin kan adviseren. Mvg, Joost [Titel verduidelijkt]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.