Jump to content

TotalOV

Senior
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • First name
    C
  • Last name
    Valli
  • Company or organization name
    TotalOV
  • Website address
  • How did you find us:
    anders

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Kvk.nl hallo

Company info

  1. Daar heb je gelijk in, daarom kijken we ook naar meerdere partijen. En we merken dat veel providers graag zoon klant als ons binnenhalen. Alleen het even goed zoeken. Als zij daar kosten voor berekenen wel, maar een doorsnee VoIP provider rekent niets voor gesprekken over het eigen netwerk en is het dus voor jou kosteloos (maar brengt voor de provider wel kosten met zich mee). Als er dan ook nog voor de andere 63% niets gerekend mag worden is het dus altijd een kostenpost voor de provider.
  2. Dat klopt, maar als je 40.000 telefoontjes heb. En de provider waar je bij gaat 37% van de bellers is maken zij meer winst omdat het over hun eigen netwerk gaat.
  3. Persoonlijk vindt ik vast 100% kwaliteitsvol, deze medewerkers werken van uit huis, in het openbaar vervoer en van uit kantoor. Als je tegen de 40.000 telefoontjes per maand aan loopt, besteed ik het geld voor doorschakelen liever aan extra call center agents, dan een provider dubbel te spekken.
  4. Het volgende moet gebeuren. - Welkom tekst - Wachtrij Deze moeten doorgezet worden naar een van ons 55 call center agents, indien we het te druk krijgen schakelen we een call center bureau in. We verwachten veel telefoontjes, hierdoor zoeken we een provider waar geen doorschakeling kosten naar vast wordt gerekend. Bijvoorbeeld KPN, maar ik wil meerdere mogelijkheden tot mijn beschikking hebben. Helaas hebben we al 77 bedrijven gesproken, kwam KPN er alleen uit omtrent de vaste lijn.
  5. We hebben het nummer al (100 blok). Daarvoor gaan we er een gebruiken voor reisinformatie (zelfs als 9292 maar van andere organisatie). Alleen zoeken we nog een juiste leverancier, we hebben al veel gebeld en gesproken met partijen en nog niet gescoord naar ons eigen zeggen
  6. Hallo, Wat is een goede aan bieder om een 088 nummer te hosten?
  7. TotalOV is 100% Betrouwbaar, 100% Onafhankelijk en 100% Voor de Reiziger. Hier bedoelen wij mee dat we nooit zullen gaan samenwerken met openbaar vervoers bedrijven. Tevens zien zij ons als een conccurent van 9292ov. En omdat Connexxion en NS aandeelhouder van 9292ov zijn, maken zij hun eigen bedrijf kapot als ze met ons zouden samenwerken. De medewerkers "Controleurs" geven ons vaak informatie, dit hebben sommige ook hun kop gekost. Dit vinden wij zeer jammer, maar dat is het keuze van het bedrijf. Tevens heeft TotalOV een nieuw concept op de markt gebracht, u kunt die zien op onze website. Hier bieden wij organisatie's aan ons te vragen of al hun bezoekers te voorzien voor OV Reisinformatie. Tijdens TMF Awards en Pleusure Island hebben wij dit al gedaan, met groot succes! Elke bedrijf mag zich tevens aanmelden als ze een samenwerking met ons zien zitten. Helaas hebben sommige bedrijven ons onderschat en gedacht dat we een tijdelijk iets waren. Maar als je in 5 maanden tijd 60.000 mensen bereik doe je toch iets goeds na mijn zeggen. Helaas zal het nog even duren tot zij van gedachte veranderen, want niemand gaat zijn mening zo maar veranderen.
  8. Goed onderhandelen brengt veel met zich mee! Ik ken 2 bureaus die deze tarief hanteren, het licht er naarthuurlijk aan wat je wilt voor website.
  9. Ik bedoel er zeker wat mee! Uitleg: U kunt het beste goed personeel zoeken die u diensten leuk of interessant vindt! Dit kan bijvoorbeeld via Twitter, Hyves en Facebook. Via social media groei je snel als bedrijf en mensen weten je makkelijk te vinden! Mensen volgen ook vaak de bedrijven om te kijken of er vacature vrij zijn, je ziet vaak op deze account dat bedrijven melding maken van vacature en krijgen hier reactie op. Paar vrienden die werkzoekende zijn vertelde mij dat zij alle bedrijven op twitter volgen waarvoor zij een diploma hebben behaald, zo hopen ze keer geluk te hebben als er een tweet komt met vacatures.
  10. Dat staat ook op de planning, maar tot nu zijn goede app bouwers die achter het idee staan weinig te vinden!
  11. TotalOV heeft veel vrijwilligers, rond de 45 mensen. Een deel van deze medewerkers heeft een aandeel in het bedrijf. 1. Onze 0900 nummer is sinds 6 weken actief, we gaan het per 1 september groot promoten. 2. Onze adverteerders adverteren vooral op onze BlackBerry ping, we hebben ruim 7.000 pings. Dit is een uniek aanbod wat nog niet veel in Nederland wordt aangeboden. 3. Onze sms dienst is geen abbo, mensen kunnen een sms sturen naar een bepaald nummer zij betalen dan 0,35 per bericht en krijgen dan een retour sms terug met de laatste ov controle van hun regio. Enkel regio Utrecht heeft de sms dienst op dit moment. Onze volgers moeten elke keer dat ze een controle willen weten een sms sturen. 4. We hebben OV Checkers in het OV die reizen in de trams, zij volgen deze controleurs of nemen plaats op plekken waar zij het vaakst komen. Dit wordt gemeld aan de updaters. We melden waar ze instappen en de richting. en als ze weer instappen melden wij dat weer met de richting.
  12. 1. Zij krijgen daarvoor Gratis OV Controles terug op al onze diensten. 2. Onze omzet wordt behaald uit adverteerders, 0900-nummer en sms dienst
  13. 1. Gemiddeld duurt een gesprek 0,30 sec, een kaartje kopen of ov chipkaart opladen (wat verplicht wordt) duur stukken langer. U dient al 30 seconde u ov chipkaart voor de kaart lezer te houden. 2. Wij melden expres niet vooraf of er controles zijn, enkel paar sec a min na dat we de controle hebben gezien. Dit omdat wij vinden dat de controleurs ook privacy hebben. We hebben zelf mensen in het OV zitten die kijken of er controles zijn, als er een vertraging is melden zij dit ook aan onze updaters die update dan onze systemen. Mensen kunnen ook tippen, als er een tip binnen komt sturen wij een ov checker die in de buurt is naar de locatie om te kijken of het klopt. Als het klopt melden wij de controle. 3. We mogen geen garantie geven, dan zijn we wettelijk strafbaar. We sporen dan aan tot een strafbaar feit, bij elke meldingen vermelden wij Let op: Het Gebruik van TotalOV is op eigen risico. Dit moeten wij verplicht doen, omdat we anders verboden kunnen worden door de staat. Hier is veel begrip voor van onze volgers, niets voor iets hebben we zoveel mensen bereikt in 5 maanden tijd.
  14. Oke mooi, ik snap hem. We waarderen iedereen zijn mening! Van kritiek wordt je alleen maar beter!
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept