Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties, even een uitgebreid antwoord op iedere reactie.
Allereerst @Happy Feet, bedankt voor de feedback over de mobile pagina. Deze is in eerste instantie ontwikkeld maar niet echt goed uitgewerkt, hier ga ik mee aan de slag als de hoofdsite verder is aangepast naar aanleiding van de eerder gegeven feedback.
@John Bouwmans, In eerste instantie denk ik dat er een vergissing is over de doelgroep bedrijven. Dit is niet de doelgroep, ik richt me vooral op tieners en studenten die idd, met een of twee advertenties per week op twitter een paar euro extra verdienen. (De Hi actie die werkt bijvoorbeeld heel goed onder kleinere accounts, netzoals de wehkamp campagne. Vaak niet de eerste dag een lead maar wel in de week erna), dit is doordat er een cookie voor 1 maand of 60 dagen wordt geplaatst, afhankelijk van de adverteerder).
@D. Hazewindus, ik ben op dit moment inderdaad iets aan het bedenken / ontwikkelen om de registratiedrempel kleiner te maken (dus dmv inloggen via facebook en twitter, de welbekende buttons). Verder is er ook een misverstand dat je enkel gebruik kan maken van een aanbieding als je hebt getweet, je kan ook gewoon op de aanbieding klikken en een bestelling doen. Je kan de advertentie tweeten om een vergoeding te ontvangen voor vrienden die ook op de campagne ingaan.
@Bart Kooiman, je hebt het helemaal goed gezien, de doelgroep zijn vooral tieners, studenten of eigenaars van grote twitteraccounts (zoals @AlleenHumor)
@Philpm, bedankt voor je motiverende tekst, ik geloof in mijn concept en weet dat het kan aanslaan. Alleen het in de markt zetten en de juiste doelgroep heb ik wat problemen mee. De wat negatievere (als ik het al zo mag noemen) komt vooral doordat ik niet juist heb gecommuniseerd over de doelgroep waardoor het een beetje een stom concept lijkt. Maar ik zie dit meer als opbouwende kritiek dat ik duidelijker moet zijn op de website + natuurlijk de andere feedback in de posts.
@Wing marketing, de technische feiten ga ik in het weekend meteen aanpassen. Verder ga ik met een vormgever nog eens bespreken hoe ik de informatie makkelijker bereikbaar kan maken (bijvoorbeeld advertenties al laten zien voordat je geregistreerd bent).
@Eigenwijs, ik zal kijken hoe ik dit het beste kan integreren (gebruiker aan het woord). Hierbij moet ik ook gebruik maken van twitter dat bijvoorbeeld de tweets met @sociate_webcare of #sociate worden ingeladen en om de beurt worden afgespeeld.
@Erik Gloudemans, ik zal hier ook eens goed over gaan nadenken om een speciale landingspage te maken met bijvoorbeeld een extra actie (deze moet aantrekkelijk zijn), en meteen alle informatie beschikbaar voor potentiele leden. Verder zal ik ook wat meer content gaan toevoegen.
@Marketingsupply, ik denk dat met dit concept marketing via google niet echt zin heeft. Dit is een nieuw concept en mensen zoeken niet op geld verdienen met twitter (bijvoorbeeld).
Verder zal ik zsm een KVK nummer gaan aanvragen (binnen 2 weken), deze + adresgegevens plaatsen en ook nog iemand de spelling laten nakijken en de u/jij/je fouten eruit halen, dus terug naar jij/je.
Mocht ik nog iets over het hoofd gezien hebben hoor ik het graag!