Inspiresta

Senior
  • Aantal berichten

    77
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Positieve energie uitstralen

Inspiresta's trofeeën

  1. Ik zou zeker in de beginfase even de verschillende demo's bekijken, want overstappen doe je waarschijnlijk niet zo snel meer als je administratie er eenmaal draait. Zelf zit ik uiteindelijk wel bij e boekhouden.
  2. Dit lijkt mij geen probleem. Je handelt vanuit België en de opslag in Nederland valt onder je kosten. Daarbij is uw woonplaats en geregistreerd adres ook in België.
  3. Ik vermoed dat je in dit geval de huurder en het contract overneemt als nieuwe eenmanszaak.
  4. De machines van een boeren connectie bij mij in de buurt staan op naam en moeten inderdaad overgeschreven worden. Maar heb hem nog nooit over juridische documenten gehoord.
  5. Meen dat je dit niet in de Nederlandse btw-aangifte kan terugvragen, maar dat hier een speciale buitenlandse aangifte procedure voor beschikbaar is. Met deze aangifte kan je bij de belastingdienst btw terugvragen uit een EU land. Zie: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/zakendoen_met_het_buitenland/btw_terugvragen_uit_het_buitenland/btw_terugvragen_uit_andere_eu_landen#:~:text=U kunt btw terugvragen over,of invoerdocumenten mee te sturen.
  6. Zowel een webshop als dropshipping zou je de producten op de website steeds kunnen wijzigen, maar dit vereist wel een echt plan en misschien nog wel een veel groter marketingplan.
  7. 120 euro per maand voor SEA beheer is zelfs erg weinig. 30 euro per maand kan je eigenlijk geen campagne mee draaien. Dat komt neer op 1 euro per dag, dus vaak 1 of 2 klikken/bezoekers. De effectiviteit kan je inderdaad doormeten met tracking diensten als Google Analytics in combinatie met Tagmanager. Dit moet een specialist vaak configureren. Normale kosten: 400 tot 800 per maand voor SEA-beheer. Dagbudget raad ik toch wel minimaal 10 euro aan, dus 300 per maand. Anders heeft het ook geen zin om hier een partij voor in te huren.
  8. Dit valt inderdaad niet onder de consumentengarantie, maar de economische garantie moet hier toch wel van toepassing zijn. Zeker op onderdelen die niet aan onderhoud onderhevig zijn.
  9. Yes, ervaring mee en het is waarschijnlijk een terechte claim, tenzij je anders kan overleggen. Zelf wel 50% van het tarief weten uit te onderhandelen bij CopyTrack.
  10. Wel heel gaaf en leuk om weet even een startup oondernemersverhaalte horen. Bedacht me net dat een scheutje olijfolie hip schijnt te worden, omdat dit iets met de romigheid doet. Misschien iets voor de uitbreiding.
  11. Nee exact, maar daar komt op dit moment dus bij dat de banken door de rentestijging al in de problemen komen. Hierdoor creër je sneller een situatie, waarin het water door de financiële dijk begint te sijpelen.
  12. Inderdaad een benarde situatie en zeker omdat ze niet reageren. Zelf 1x een hele dag storing gehad door onderhoud aan de api koppeling die ik toen gebruikte. Dit werd vanzelf opgelost. Misschien kan een klacht bij de nationale ombudsman, consumentenbond of kifid geen kwaad. Je weet natuurlijk niet hoelang dit nog gaat duren.
  13. Dat deze partij nog steeds niet gestopt is. Heb hier jaren geleden mee te maken gehad. Na een brief van een jurist heb ik nooit meer iets vernomen.
  14. Denk dat financial en zakelijk verwarring veroorzaakt. Financial lease is meer op afbetaling toch? Maar dit doe je gewoon privé en hoeft dus niet in je aangifte voor te komen. Je hoeft dus niks op te geven. Als je het wel zakelijk wilt doen is het een ander verhaal, maar is volgens mij niet jouw intentie.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.