Beste John Bouwmans,
Ik ben positief verrast door je snelle, positief kritische reactie! Geweldig! :) Je noemt een aantal zaken die me nieuw inzicht opleveren, waarvoor veel dank!
De categorisering van de producten moet inderdaad beter, ik begrijp dat we met deze navigatie bezoekers op het verkeerde been kunnen zetten. Als we dit beter opvangen neemt dit wellicht een groot deel van jouw (terechte) verbeterpunten weg. Ook de categorie-indeling op toepassing vind ik een zeer bruikbare tip van je.
Ook met de 'kleine puntjes' die je noemt ga ik aan de slag. De samenwerking met de Duitse verdeler is pas deze week opgestart, dus aan dat punt wordt op de achtergrond gewerkt, net als bijvoorbeeld een Nederlands- en Duitstalige webshop, waarop ook de consument direct kan bestellen. Vrijwel alle verkoop geschiedt nu nog via uitvaartondernemingen, maar we willen dus ook rechtstreeks aan de consument gaan leveren. Cruciale vraag is daarbij wel: hoe bereik je de consument met dit product? Het is voor velen een latente behoefte, men zoekt er niet bewust naar. Met name op dat vlak ligt nog een strategische uitdaging voor Silentio! :)
Nogmaals dank voor de scherpe en zeer nuttige reactie!