HRM voor MKB

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Kloosterlaan 6, Wittewierum, 9792TG, Nederland
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    HRM voor MKB
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Groningen
  • Telefoonnummer
    050-5733479
  • Branche
    Toerisme
  • Branche 2
    Financiering & bankwezen
  • Websiteadres

HRM voor MKB's trofeeën

  1. Ik heb een nieuwe website. Graag reactie wat jullie er van vinden zodat ik hem kan verbeteren.
  2. Norbert, Jij zit in de verzekering dus ik hoop dat jij mij kunt helpen. Voor zover ik weet zijn ziektekosten verzekeringen voor kleine organisaties niet op branche basis maar op individueel bedrijf basis (premie is afhankelijk van ziekte percentage van afgelopen jaren). Dit betekent voor hen dat zij inderdaad het loon voor de zieke werknemer vergoed krijgen maar dat zij daarna in ongeveer vijf jaar een hele hoge premie moeten betalen om het uitgekeerde bedrag met opslag terug te betalen. Zijn er verzekeraars die niet op ondernemersniveau maar op basis van een veel grotere groep verzekeren?
  3. Even een reactie: Sorry voor de typ- schijffoutjes (ik tik snel wat en ben niet bezig om een mooi stuk af te leveren). Met meedenken bedoel ik dat ik de klant begrijp en er geen grote discussie van maak, alleen één opmerking zodat de klant weet waar hij mee bezig is. Het is echter niet illegaal maar zit is een lichtgrijs gebied. Je kunt nu eenmaal iemand ontslaan als die ziek is het kost je alleen wat. De klant heeft geen medische achtergrond dus misschien had deze het niet correct gezien. Maar met je boerenverstand kun je veel, ook al ben je geen expert. Het risico dat de klant loopt is wel groot twee jaar loon doorbetalen etc. en voor kleine ondernemers is er geen vangnet
  4. Ik ondersteun kleine bedrijven op HRM vlak en daar loop je tegen ethische problemen aan. Even twee voorbeelden: Een klant is opzoek naar een nieuwe secretaresse. Eén van de gesprekken loopt heel goed maar de sollicitant is wat ouder en ziet er niet gezond uit. De klant kiest ondanks de goede mach toch voor een ander omdat hij niet het risico wil lopen een medewerker in dienst te krijgen die langdurig ziek kan worden met de kosten die daarbij horen. Een klant wil een zieke werknemer ontslaan omdat als hij dat niet doet failliet gaat, waardoor de andere 3 werknemer ook hun baan kwijt raken en de eigenaar financieel in de problemen komt. Ik begrijp deze klanten en wil met deze ondernemers meedenken. Van vrienden, die werknemers zijn, krijg ik hier negatieve kritieken op. Ik ben nieuw op deze site maar ik heb een gelijksoortige kritiek gezien op deze site. Mij vraag is hoe denken jullie ondernemers daarover?
  5. Jeroen bedankt voor je verduidelijking. Ik ga naar de punten kijken. Veder heb je gelijk dat ik moet overwegen de website door een deskundige te laten maken. Bij HRM uitdagingen vind ik ook dat mensen niet alles zelf moeten doen maar een deskundige om advies moeten vragen. :)
  6. Beste John, Bedankt voor je relatie. Ik begrijp je bedenkingen over de negatieve toon. Ik twijfel daar zelf ook over, vandaar deze post. Maar ik heb reacties van klanten gehad die juist op deze toon positief reageren. Misschien omdat zij hulp zoeken op het moment dat zij een probleem hebben.
  7. Bedankt voor de feedback. Ik ga aan de slag met de spelfouten. Verder schreef je aan dat " je website straalt weinig vertrouwen en deskundigheid uit" ik zou graag weten waardoor jij dit gevoel kreeg zodat ik dit kan aanpassen. Ik heb namelijk 13 jaar ervaring dus de deskundigheid is er wel.
  8. Omschrijving van je concept: Ik heb zelf een website www.hrmvoormkb.nl gebouwd en ik zou graag weten wat anderen van deze site vinden. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Ik heb vrienden, bekenden en familie gevraagd om feedback en dat gebruikt om de inhoud te verbeteren Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Ik wil graag een website met de juiste inhoud heeft zodat ondernemers klant willen worden. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Dit is unieke tekst. Voor een uniek bedrijf en is dus niet te vergelijken met andere post. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Graag krijg ik feedback over de tekst: wat maakt dat je geïnterneerd bent wat maakt dat je de website verlaad
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.